تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۲۱۸۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اجاره دستگاه‌های کارتخوان نیز رشد مثبت را ثبت کردند:

آغاز تابستان با رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های "رتاپ"

می متالز - رشد ۲۹درصدی کسب درآمد عملیاتی تیرماه نسبت به ماه‌گذشته از دستگاه‌های کارتخوان این شرکت، چاپ شد.
آغاز تابستان با رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های "رتاپ"

آغاز تابستان با رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های

به گزارش می متالز، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در تیرماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی یک هزار و ۷۵۰میلیارد ریالی شده و به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در چهارماه امسال به ۶ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به مدت مشابه ماه گذشته رشد ۲۹درصدی را نشان می‌دهد.

 

شارژ تلفن همراه همچنان مهمترین درآمد شرکت

بخش مهمی از رشد درآمد‌های شرکت در این مدت مربوط به افزایش تراکنش‌های مربوط به فروش شارژ تلفن همراه بوده به‌طوری که درآمد "رتاپ" از فروش شارژ تلفن همراه در تیرماه سه ماهه امسال به ۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به ماه گذشته ۲۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
با توجه به اینکه این بخش از درآمد‌های شرکت حاشیه سود بسیار پایینی دارد، رشد درآمد‌های این بخش نمی‌تواند افزایش سودآوری را محقق کند.

 

اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب

در بخش دیگر درآمد‌های عملیاتی، درآمد اجاره دستگاه کارتخوان و کارمزد تراکنش‌های شتابی و شاپرکی در سه ماهه اول سال جاری به یک هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال رسیده بود اما؛ در آمار‌های تیرماه شاهد رشد بودیم به حدی که آمار نخستین ماه تابستان نسبت به خردادماه با ۳۲ درصد رشد همراه بوده و به ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده است.

رتاپ در۱۲ماهه به ازای هر سهم ۵۲۰ ریال سود محقق کرد. رتاپ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصد افزایش سود داشته است.

عناوین برگزیده