تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۱۲۲۳۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون امور اجتماعی ذوب‌ آهن:

اکسیژن مایع در ذوب آهن با توجه به نیاز کشور تولید می شود/ تهیه 1500 بسته معیشتی در مرحله اول کمک مؤمنانه

می متالز - معاون امور اجتماعی شرکت ذوب‌ آهن اصفهان گفت: تولیدات اکسیژن مایع پاسخگوی نیاز کشور نبود و علی رغم اینکه اکسیژن مایع از محصولات جانبی ذوب ‌آهن است، مدیرعامل شرکت ذوب آهن دستور به تأمین اکسیژن مایع دادند.
اکسیژن مایع در ذوب آهن با توجه به نیاز کشور تولید می شود/ تهیه 1500 بسته معیشتی در مرحله اول کمک مؤمنانه

به گزارش می متالز، مهدی بهرامی در حاشیه مرحله دوم کمک مؤمنانه در ذوب ‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال تولید و جهش تولید طبق فرمایشات رهبر انقلاب در دستور کار ما است، در روزهای آغاز شیوع کرونا در کشور موظف بویدم که علی رغم محدودیت ها و مشکلات کرونا، تولید را تداوم دهیم.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ذوب‌ آهن اصفهان گفت: معیشت کارگران و مردم که از تولیدات ذوب آهن به طور مستقیم و غیر مستقیم بهره مند می شود را باید حفظ می کردیم تا مردم دچار کمترین آسیب از این ناحیه شوند.

وی افزود: با یاری خدا و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان این شرکت، کمترین آسیب به بحث تولید وارد نشد؛ در شرکت ذوب آهن سعی کردیم تا حد توان و طبق مجوزهای داده، فعالیت ‌های مقابله با کرونا مشارکت کنیم.

بهرامی با اشاره به پشتیبانی ذوب آهن از از فعالیت‌ های ستاد استانی مقابله با کرونا، بیان کرد: بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن علی رغم اینکه تکلیف قانونی نداشت و ارائه خدمات درمانی کرونا بر عهده بیمارستان‌های دولتی بود، داوطلبانه وارد عرصه شد و نقشه مؤثری را در زمینه پیشگیری و مبارزه با کرونا ایفا کرد.

وی با توضیح اینکه تأمین اکسیژن یکی از مباحث اصلی و مورد نیاز امروز بیمارستان ‌های کشور است، بیان کرد: تولیدات اکسیژن مایع پاسخگوی نیاز کشور نبود و علی رغم اینکه اکسیژن مایع از محصولات جانبی ذوب ‌آهن  است، مدیرعامل شرکت ذوب آهن دستور به تأمین اکسیژن مایع دادند.

معاون امور اجتماعی شرکت ذوب‌ آهن اضافه کرد: بسیج کارخانه که در بحث جمع آوری کمک های مردمی پیشتاز بود این بار هم محور کمک مؤمنانه را به دست گرفت؛ در مرحله اول یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان ذوب آهن علی رغم همه گرفتاری اقتصادی و معیشتی که امروزه همه با آن درگیر هستند، در زمینه کمک مؤمنانه کمک کردند و امروز شاهده گوشه ای از آن هستیم.

بهرامی با بیان اینکه بسیج ذوب آهن شیفت ایثار، کارگروه های جهادی و دست یاری گر را برنامه ریزی کردند، تصریح کرد: این برنامه ریزی ها در شرایط فعلی اقتصادی و بحران کرونا قابل تقدیر است و امیدوارم این برنامه ها تدوام داشته باشد و ما هم در این زمینه کمک می کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در روز عید قربان، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که با توجه ابعاد این بیماری کرونا کمک های دولتی کفاف نمی دهد و لازم است که مردم در این زمینه یاری‎گر آسیب دیدگان باشیم؛ بسیج در این زمینه هم پیش قدم شد و مرحله دوم کمک های مؤمنانه را شروع کرد.

معاون امور اجتماعی شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، امیدواریم باری را از دوش قشر آسیب پذیر از کرونا برداریم.

عناوین برگزیده