تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۲۶۳۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد یک ماهه "ثمسکن"

می متالز - ارزش بازار گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۹ هزار و ۵۷ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال به ۵۴ هزار و ۳۷۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال رسید.
مروری بر عملکرد یک ماهه "ثمسکن"

به گزارش می متالز، گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) با سرمایه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۹ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال به ۴ هزار و ۹۸۳ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) نیز با کاهش ۹ هزار و ۵۷ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال معادل ۵۴ هزار و ۳۷۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"ثمسکن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال به مبلغ ۷۰ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۹ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۰ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: نبض بورس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده