تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۹
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۲۸۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن:

ضرورت توقف نماد شستا برای متعادل‌سازی بازار

می متالز - مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن معتقد است که برای متعادل کردن بازار سرمایه باید نماد شستا متوقف شود زیرا در حال حاضر شستا به عنوان لیدر منفی بازار در حال نقش‌آفرینی است.
ضرورت توقف نماد شستا برای متعادل‌سازی بازار

به گزارش می متالز، محسن عباسلو با بیان این مطلب گفت: جو روانی بازار در هفته گذشته بر مبنای بی‌اعتمادی بود و فروش حقیقی‌ها زیاد شده بود، اما طی چند روز اخیر صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه حقوقی‌ها برای جمع‌آوری صف کمک می‌کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بازار سازمان باید لیدر‌های منفی بازار مانند شستا، خودرو، خساپا، بانکی را متوقف کند.

روند بازار با عرضه شستا معکوس شد

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن با بیان اینکه در حال حاضر لیدر بازار شستا است، گفت: در زمان ابتدایی بازگشایی بازار روند صعودی به خود گرفته بود و سهام در حال حرکت مثبت بودند، اما با عرضه‌هایی که از سوی شستا صورت گرفت روند بازار معکوس شد.

عباسلو تاکید کرد: شستا به عنوان لیدر منفی بازار در حال نقش‌آفرینی است و به همین دلیل باید این سهم را متوقف کند تا بازار متعادل شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذارهایی ناگاه به بازار در حال خروج از بازار هستند، بیان کرد: اگر قرار بر حمایت از بازار است باید از ابتدا صبح این حمایت صورت می‌گرفت.

زمان فروش حقوقی‌ها الان نیست

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن تصریح کرد: در حال حاضر زمان فروش حقوقی‌ها نیست بلکه باید دید بلندمدت به بازار داشته باشند درحالی‌که برخی از حقوقی‌ها اقدام به فروش می‌کنند و به نظر می‌رسد به‌قصد ضربه زدن به بازار این کار‌ها صورت می‌گیرد.

عباسلو تاکید کرد: سازمان باید تصمیم جدی درباره، شستا، خودرو، سایپا، بانک تجارت و صادرات که لیدر‌های بازار هستند بگیرد تا بازار بتواند به حالت متعادل برگردد.

وی یادآوری کرد: پالایشی‌ها یک جو منفی به بازار داده بودند که متوقف کردن آن‌ها حرکت خوبی بود که صورت گرفت.

عناوین برگزیده