تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۲۸۹۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نماد ۶ شرکت سرمایه­‌گذاری استانی دیگر در بورس درج شد

می متالز - نماد ۶ شرکت سرمایه­‌گذاری استانی جدید در شرکت بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
نماد ۶ شرکت سرمایه­‌گذاری استانی دیگر در بورس درج شد

به گزارش می متالز، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­‌گذاری استان زنجان از ۱۸ شهریور با نماد «وسزنجان» در پلاک ۵۶۱ و در گروه سرمایه­‌گذاری­‌ها با سرمایه ۴.۷ هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ‌­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­‌گذاری استان آذربایجان شرقی از ۱۸ شهریور با نماد «وساشرقی» در پلاک ۵۶۲ و در گروه سرمایه‌گذاری­‌ها با سرمایه ۲۰.۴ هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی در فهرست نرخ­‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­‌گذاری استان مرکزی نیز از ۱۸ شهریور با نماد «وسمرکز» به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک ۵۶۳ و در گروه سرمایه­‌گذاری­‌ها با سرمایه ۷.۷ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه­‌گذاری استان چهارمحال بختیاری هم از ۱۸ شهریور با نماد «وسمحال» به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی در پلاک ۵۶۴ و در گروه سرمایه­‌گذاری‌ها با سرمایه ۶.۱ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­‌گذاری استان فارس هم از ۱۸ شهریور با نماد «وسفارس» به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک ۵۶۵ و در گروه سرمایه­‌گذاری­‌ها با سرمایه ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­‌گذاری استان سیستان و بلوچستان نیز از ۱۸ شهریور با نماد «وسیستا» به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی در پلاک ۵۶۶ و در گروه سرمایه­‌گذاری­‌ها با سرمایه ۱۵.۸ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

عناوین برگزیده