تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۲۵
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۳۰۶۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان معامله دو شرکت استانی سهام عدالت در بورس مشخص شد

می متالز - بورس تهران از زمان انجام داد و ستد سهام دو شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی و زنجان در بازار دوم معاملات این بورس و لزوم تعیین کارگزار ناظر سهامداران فعلی خبر داد.
زمان معامله دو شرکت استانی سهام عدالت در بورس مشخص شد

به گزارش می متالز، سمیرا خشنود مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه 31 شهریور نماد شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی (وسمرکز) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران در پلاک 563 و در فهرست نرخ های بازار دوم، آماده انجام معامله خواهد بود.

سرمایه "وسمرکز" 7.7 هزار میلیارد تومان است و باتوجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی، سرمایه جدید ثبت شده شرکت براساس ارزش پرتفوی یک تیرماه تعیین شده و سهامداران فعلی شرکت باید نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.

همچنین از روز دوشنبه 31 شهریور نماد شرکت سرمایه گذاری استان زنجان (وسزنجان) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران در پلاک 561 و در فهرست نرخ های بازار دوم، آماده انجام معامله خواهد بود.

سرمایه "وسزنجان" 4.7 هزار میلیارد تومان است و باتوجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی، سرمایه جدید ثبت شده شرکت براساس ارزش پرتفوی یک تیرماه تعیین شده و لازم است سهامداران فعلی شرکت نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.

به این ترتیب، مردم استان مرکزی و زنجان که روش غیرمستقیم در سهام عدالت را انتخاب کرده اند می توانند از دوشنبه شاهد داد و ستد سهام این دو شرکت در بازار دوم معاملات بورس تهران باشند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده