تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۵
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۳۶۴۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«بمیلا» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

می متالز - شرکت آهن و فولاد میلاد به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، سهامداران خود را به مجمع فراخواند.
«بمیلا» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

به گزارش می متالز، شرکت آهن و فولاد میلاد با اخذ مجوز از سازمان بورس واوراق بهادار جهت افزایش سرمایه 58 درصدی از محل سود انباشته؛ در اطلاعیه ای سهامداران خود را برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود  تا در جلسه مجمع عمومی  فوق العاده  این شرکت که در روز چهارشنبه مورخ 30/07/99 از ساعت 10  صبح در محل هتل آزادی  به آدرس تهران، بزرگراه چمران شمال  نبش بزرگراه یادگار امام (ره)  که با حضور سهامداران عمده (حداکثر پانزده سهامدار) برگزار می  شود؛ حضور بهم رسانند.
سهامدارانی که مایل به شرکت در مجمع می باشند، با رعایت مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا می توانند از طریق پیوند www.aparat.com/msic/live به صورت آنلاین برگزاری جلسه مجمع را مشاهده کنند.

 لازم به ذکر است همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (شناسنامه) یا کارت ملی و وکالتنامه و معرفی نامه (برای وکلا یا نمایندگان سهامداران) جهت ورود به جلسه الزامی است و رای اتخاذی تنها با رعایت این شروط قابل پذیرش خواهد بود.
دستور جلسه:  

  1. تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
  2. تغییر موضوع فعالیت

سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی است.

عناوین برگزیده