تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۱۳۸۵۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه گذشته به ثبت رسید؛

افزایش سود هر سهم "وبوعلی"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۸۸۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۵۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۶۴۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
افزایش سود هر سهم "وبوعلی"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یاد شده، مبلغ ۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۸۸۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۴۹ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان سال را با افزایش ۳۴۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال محاسبه کرده است.

یادآوری می‌شود "بوعلی" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۵۱ ریال و سود خالص را ۷۵۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یاد شده، با افزایش ۱۴ هزار و ۶۹ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۳۱۹ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۸۶۳ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۶ هزار و ۵۵۷ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۸۱۷  میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده