تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۱۴۰۰۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد فروش در «سغرب» طی ۶ماه

می متالز - شرکت سیمان غرب در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرده است نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته فروش شرکت با رشد همراه شده است.
رشد فروش در «سغرب» طی ۶ماه

به گزارش می متالز، شرکت سیمان غرب در فعالیت ۶ماهه، فروش خود را به ۵۱۳هزار و ۴۸۵تن سیمان و کلینکر به مبلغ یک هزار و ۷۶میلیارد ریال رسانده است. این شرکت در مدت مشابه سال مالی گذشته ۴۵۱هزار و ۵۶۶تن سیمان و کلینکر به مبلغ ۷۰۵میلیارد و ۶۷۳میلیون ریال فروخته بود.

سغرب با سرمایه ۵۰۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۷۳۳ریال اعلام کرده است. همچنین سود عملیاتی شرکت به ۳۱۶میلیارد ریال و سود خالص به  ۳۶۶میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در مدت مورد گزارش سود انباشته خود را به ۴۲۳میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال رسانده است.

«سغرب» پیش بینی کرده است که در سال جاری مقدار یک میلیون و ۲۰هزار تن کلینکر و مقدار۸۰۰هزار تن سیمان تولید و مقدار یک میلیون و ۱۰۰هزار تن محصولات خود را به فروش برساند. همچنین شرکت در نظر دارد با توجه به تورمی بودن و خرید نقدی طوری برنامه ریزی کند که خرید قطعات و پاکت و لوازم یدکی دچار مشکل نشود و چنانچه نیاز باشد ، اقدام به اخذ تسهیلات بانکی می شود.

این شرکت براساس برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ دارد اعلام کرد که تسهیلات مورد نیاز را با حداقل نرخ سود دریافت کند که هزینه های مالی را نیز کاهش دهد.

عناوین برگزیده