تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۴۲۰۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای دومین سال متوالی

سیمان کرمان جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی را دریافت کرد

می متالز - سیمان کرمان برای دومین سال متوالی پروژه برتر بهبود بهره وری در جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی کشور شد. هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی (۱۸ آبان سال ۹۹)، در محل سالن کنفرانس ایمیدرو برگزار شد.
سیمان کرمان جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی را دریافت کرد

به گزارش می متالز، در رقابت بین ۷۹ طرح برتر معدن و صنایع معدنی کشور؛ تنها ۹ طرح به عنوان برگزیده نهایی انتخاب گردید و پروژه سیمان چاه نفت فراساحل گروه سیمان کرمان، پس از طرح های شرکت فولاد مبارکه و شرکت ملی مس ایران به عنوان “طرح برتر بهبود بهره وری” انتخاب شد. سایر طرح های برتر برگزیده نیز همگی در حوزه شرکت های بزرگ صنعت و معدن کشور میباشند و شرکت سیمان کرمان تنها شرکت حوزه سیمان است که توانست به این مرحله راه یافته وکسب افتخار نماید.

دکتر خدادادغریب پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان نوسازی معادن وصنایع معدنی کشور ضمن تاکید بر این که مجموعه سیمان کرمان صاحب دانش فنی بالایی است و بایستی به این مجموعه خوب تبریک گفت، افزود ‌: شرکت هایی که متقاضی حضور در این جایزه شده اند خود را در سطوح مختلف بهره وری به محک گذاشته اند.

در این راستا ایمیدرو به عنوان سازمانی راهبر و همچنین مجری، با همراهی بدنه علمی و دانشگاهی، مسیری برای تعالی سازمان ها هموار کرده است. استفاده از تیم خبره حوزه بهره وری در تدوین، اجرا و بازبینی، نشان از هدفمندی برگزاری سالانه این رویداد دارد.از سوی دیگر مدلی که پیش روی شرکت ها قرار گرفته، نسخه بازبینی و به روز شده آن است که منعکس کننده بازخورد دوره های پیشین خواهد بود.

وی افزود: مدل بهره وری معدن و صنایع معدن ایران کل زنجیره این بخش ها را تحت پوشش قرار می دهد و محدود به شرکت های دولتی یا خصوصی نیست و در یک نگاه متوازن، سنجش را انجام می دهد. به همین سبب سازمان هایی که آماده به محک گذاشتن کارایی و اثربخشی خود در حوزه های خدماتی،‌ تولیدی، قیمت گذاری و ارایه محصول هستند، وارد مرحله ارزیابی و امتیازدهی می شوند.
با توجه به اینکه این جایزه از سوی سازمان ملی بهره وری مورد تایید قرار گرفته است، آن را باید سرآغاز تحول در بهره وری شرکت های این حوزه دانست که می توان به اثربخشی آن امیدوار بود و همه ساله نتایج آن را در مسیر رو به توسعه شرکت ها مشاهده کرد.

مهندس فریدون رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان با اشاره به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران خود درسیمان کرمان درجهت افزایش سطح کارایی و اثربخشی با تکیه برخلاقیت، نوآوری وبهبود بهره وری ضمن تبریک کسب این عنوان از ایشان قدردانی نمود.
مدیرعامل سیمان کرمان ابراز امیدواری کرد که باتوجه به پروژه های دانش بنیان در دست اقدام شرکت، سال آینده نیز شاهد درخشش نام سیمان کرمان برای سومین بار دراین جشنواره بزرگ باشیم.

لازم بذکر است در این همایش به جز تقدیر از طرح های برتر بهبود بهره وری، از ۲۵ شرکت بهره ور نیز تقدیر شد.

عناوین برگزیده