تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۵
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۱۴۲۹۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

واگذاری ‌هپکو ‌نهایی شد/ دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم

می متالز - ‌رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به "نظارت دادگستری استان مرکزی بر روند فعالیت‌ها و واگذاری در هپکو" گفت: دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم.
واگذاری ‌هپکو ‌نهایی شد/ دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت‌ هپکو و آذراب اظهار داشت: مراحل واگذاری شرکت هپکو تقریبا نهایی شده و آنچه به ما مربوط است با حساسیت پیگیری می‌کنیم که واگذاری به درستی انجام شود.

وی افزود: مجموعه قضایی بر روند کار هپکو با جدیت نظارت دارد و پیگیر موضوع است تا دوباره خیف و میلی در اموال شرکت پیش نیاید و اتفاقی از آن ایام نیفتاده که شاهد دوباره مشکلات این شرکت مهم تولیدی باشیم بنابراین همانطور که تاکید رئیس دستگاه قضا و اولویت دادگستری استان بوده، با حساسیت موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

موسوی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی هم پای کار آمده اما نه آن چنان که دادگستری در نظر داشت که وارد موضوع شود با این حال و در هرصورت پای کار آمدند و نقل و انتقالات در هپکو انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشکلات گذشته از جمله درگیری، تنش‌ها، نگرانی‌هایی بین شورای اسلامی کار و کارگران با مجموعه مدیریت در شرکت هپکو نداریم، هرچند با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی ادامه داد: ولی با این حال، آرامشی در این زمینه حکمفرماست که این آرامش می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتقا هپکو و رسیدن به روزهای اوج آن باشد چراکه معتقدیم روزهای اوج این شرکت رسیدن به تولید انبوه و رفع دغدغه کارگران است.

عناوین برگزیده