تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۲
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۴۳۴۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری اولین کانون ارزیابی شایستگی کارکنان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

می متالز - در شرکت فولاد امیرکبیرکاشان توجه به رشد و توسعه شایستگی های کارکنان به عنوان یکی از مهم­ترین ارکان و فرآیندهای اصلی حوزه مدیریت منابع انسانی همواره مورد توجه و دقت بوده است به طوری که این مهم به عنوان یکی از اهداف استراتژیک سازمان در نقشه استراتژی به چشم می خورد.
برگزاری اولین کانون ارزیابی شایستگی کارکنان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، در این راستا هدف “توسعه شایستگی کارکنان ” در چند فاز و پروژه ­های مختلف تعریف و در دست کار واحد آموزش وتوسعه منابع انسانی  قرار گرفته ­است.

یکی از مراحل اصلی، تدوین مدل شایستگی مدیران بر اساس مصاحبه و تکمیل پرسشنامه با محور قراردادن ماموریت، چشم انداز، ارزش ها و اهداف سازمانی بود. پس از آن کانون ارزیابی شایستگی کارکنان بر اساس مدل طراحی شده تعریف شد که درتاریخ ۵ تا ۸ آبان ماه ۹۹ با پوشش ۷۰ نفر از تیم کارشناسان، سرپرستان و روسای شرکت با رعایت کامل کلیه شیوه نامه های بهداشتی توسط تیم مشاوره خبره و متخصص در حوزه منابع انسانی و روانشناسی در محل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان برگزار گردید.

خروجی این فرآیند در قالب کارنامه های فردی و گزارشات مدیریتی ارائه خواهد شد و به عنوان زیرساخت سایر اهداف استراتژیک حوزه مدیریت منابع انسانی نظیر جانشین پروری، تفویض اختیار، برنامه های توسعه فردی (IDP) و…مورد استفاده قرارخواهد گرفت تا همواره سازمان متعالی فولاد امیرکبیر کاشان را برای رسیدن به اهداف بلندمرتبه اش یاری و پشیبانی نماید.

عناوین برگزیده