تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۴۵۴۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بیانیه مطبوعاتی در خصوص رتبه‌بندی شرکت داده‌­گستر عصر نوین:

تخصیص رتبه اعتباری -A در بلندمدت و در A-۲ کوتاه­‌مدت برای «های وب»

می متالز - رتبه اعتباری شرکت داده‌­گستر عصر نوین (های‌­وب)، برای اولین بار توسط شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان، تعیین شد.
تخصیص رتبه اعتباری -A در بلندمدت و در A-۲ کوتاه­‌مدت برای «های وب»

به گزارش می متالز، شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان (سهامی خاص)، رتبه اعتباری شرکت داده‌­گستر عصر نوین (های‌­وب) (سهامی عام)، را تعیین کرد. اعطای این رتبه، بر اساس شیوه‌نامۀ رتبه­‌بندی اعتباری شرکت‌­ها (ویرایش صفر) انجام شده که متن کامل آن در نشانی www.bcr.ir، بخش قوانین، مقررات و ضوابط/ شیوه‌نامه‌های رتبه‌بندی قابل دسترس است.

رتبه‌­بندی اعتباری شرکت داده­‌گستر عصر نوین (های‌­وب) ، بر اساس وضعیت کسب­‌و­کار، وضعیت مالی شرکت و همچنین ریسک صنعتی که شرکت در آن فعالیت می‌کند، انجام می‌شود. برهان ریسک اعتباری را به دو بازه کوتاه‌­مدت و بلندمدت تقسیم می‌­ کند که در آن وضعیت آتی، تا آنجا که قابل شناسایی و پیش‌­بینی است، مورد ارزیابی قرار می‌­گیرد. بالاترین رتبه اعتباری بلندمدت AAA و پایین‌­ترین آن D یا نکول است. همچنین در طیف رتبه­‌بندی اعتباری، رتبه‌­های -BBB و بالاتر در «سطح سرمایه‌­گذاری» طبقه­‌بندی می‌­شوند.

در نظر داشته باشید که اختصاص رتبه اعتباری شرکت داده­‌گستر عصر نوین (های­‌وب) ، با در نظر گرفتن داده‌­های تاریخی حداقل ۵ سال گذشته شرکت و صنعت انجام گرفته‌­است. رتبه اعتباری شرکت داده­‌گستر عصر نوین (های­‌وب) ، در بلندمدت -A و در کوتاه­‌مدت A-۲ تعیین شده­‌است. همچنین دورنمای رتبه پایدار پیش‌­بینی شده است.

لازم به توضیح است، رتبه­‌بندی اعتباری شرکت‌­ها، تضمینی برای عملکرد آتی و توصیه‌ای به خرید، نگهداری یا واگذاری سهام شرکت­‌های مذکور محسوب نمی شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده