تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۴۵۶۰۰
سرویس خبر : محیط زیست
با پیگیری نماینده مردم در مجلس

اهدای چهار دستگاه کمک تنفسی به بیمارستان های زرند و کوهبنان

می متالز - به گفته احمد نورالدینی مسوول دفتر نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در پی درخواست نیاز بیمارستان های زرند و کوهبنان به دستگاه کمک تنفسی، با پیگیری‌های “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان، چهار دستگاه Lowenstein prisma25st (دستگاه کمک تنفسی) توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان تهیه و به بیمارستان های زرند و کوهبنان اهدا شد.
اهدای چهار دستگاه کمک تنفسی به بیمارستان های زرند و کوهبنان

به گزارش می متالز، شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان  ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، از خیرین بویژه مدیران صنایع و کارخانجات و معادن این شهرستان خواست همواره در تامین تجهیزات ویژه بخش کرونا همکاری بیش از پیش را داشته باشند تا در بهترین مسیر یعنی نجات و درمان بیماران مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج از تلاش جهادگونه پزشکان و سفید پوشان خط مقدم جبهه سلامت قدر دانی کرد و افزود: سفیدپوشان جبهه سلامت همچون رزمندگان خط مقدم دوران دفاع مقدس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در درمان بیماران تلاش می‌کنند.

او همچنین از اقشار مختلف مردم خواست برای شکست ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

عناوین برگزیده