تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۱۴۶۱۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افتخاری دیگر در آبان ماه طلایی صنایع کاغذسازی کاوه رقم خورد؛

مقاله علمی چکاوه در جمع ده مقاله برتر انجمن تخصصی صنایع و معادن کشور

می متالز - مقاله علمی واحد تحقیق و توسعه شرکت صنایع کاغذسازی کاوه(چکاوه)به جمع ده مقاله برتر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن کشور راه پیدا کرده است.
مقاله علمی چکاوه در جمع ده مقاله برتر انجمن تخصصی صنایع و معادن کشور

به گزارش می متالز، مقاله علمی واحد تحقیق و توسعه شرکت صنایع کاغذسازی کاوه (چکاوه) به جمع ده مقاله برتر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن کشور راه پیدا کرده است.

 به گفته مدیر واحد تحقیق و توسعه این شرکت بورسی این مقاله علمی نتیجه تحقیقاتی است که از سال 1397 در این شرکت آغاز شد.

سیروان ویسی پور مدیر واحد تحقیق و توسعه (R&D) کاغذسازی کاوه در این باره گفت: مقاله ارایه شده با عنوان «پیش بینی تولید با استفاده از برنامه ریزی خطی در کاغذسازی ها و تعمیم آن به دیگر صنایع» نتیجه تحقیقاتی است که از سال 1397 در این شرکت آغاز شد. در این تحقیقات با مدل سازی تولید و فروش در بازه های زمانی گذشته و استفاده از روش های تحقیق در عملیات می توان به پیش بینی های دقیقی از میزان تولید و فروش محصول در آینده رسید.

ویسی پور با اشاره به جایگاه انجمن تخصصی تحقیق و توسعه گفت: این انجمن که به منظور دستیابی به اقتصاد صنعتی دانش‌مدار و توسعه پایدار فناوری، در سال 1377 با حمایت وزارت صنایع و معادن در دفتر معاونت آموزش تاسیس گردیده است با نظارت بر واحدهای R&D شرکت های عضو و برگزاری دوره های پیشرفته، تلاش شایانی در پیشرفت فرایند تحقیق و توسعه داشته است.

گفتنی است که پروانه تحقیق و توسعه کاغذسازی کاوه که به تازگی توسط وزارت صمت صادر شده، نتیجه همکاری واحد R&D این شرکت با انجمن یاد شده است.

شایان ذکر است، شرکت صنایع کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بورس تهران حضور دارد، با ثبت درآمد فروش 21.3 میلیارد تومانی درآبان ماه توانست رکورد تازه ای را به ثبت برساند. 

درآمد این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه از محل فروش انواع محصولات خود 116.4 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبلی با ثبت رقم 68.9 میلیارد تومان، رشد تقریبی 90 درصدی داشته است.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های بورسی وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بورس تهران حضور دارد.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده