تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۱۴۹۷۰۰
به مناسبت روز حمل و نقل انجام شد:

تجلیل از رانندگان حمل و نقل عمومی ذوب آهن اصفهان

می متالز - به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل مراسم تجلیل از رانندگان ذوب آهن اصفهان با حضور مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهدی احمدپور مدیر حراست، امین قنبری مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان، مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، مجید مرادیان معاون روابط عمومی و علی عمرانی مدیر بازرسی شرکت با اهدا شاخه گل از رانندگان خودرو های سبک و سنگین تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از رانندگان حمل و نقل عمومی ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، دکتر بهرامی در این آیین، گفت: رانندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی، حس مسوولیت و اخلاق شایسته مسافران خود را  جا به جا می کنند که این وظیفه شناسی شایسته تقدیر است و امیدوارم همیشه با چنین پشتکاری به کار خود ادامه دهید.

وی افزود: رانندگان حمل و نقل عمومی شرکت با رعایت حداکثری مسائل بهداشتی، ضامن سلامتی کارکنان در سرویس های ایاب و ذهاب هستند.

زمانی سرپرست حمل ونقل شرکت نیز با اشاره به این که این مراسم پاسداشت خدمات این قشر از کارکنان شرکت است گفت: آراستگی، منش و اخلاق خوب و تکریم همکاران از خصوصیات بارز رانندگان در ذوب آهن است.

وی افزود: این حرکت فرهنگی در راستای قدردانی از زحمات کسانی قلمداد می شود که با جا به جایی کارکنان به کارخانه نقش به سزا و غیر قابل انکاری در تولید شرکت دارند.

شایان ذکر است این روز یادآور 26 آذر ماه سال ۱۳۶۲ است که تعداد کشتی‌های منتظر تخلیه در بندرهای جنوبی به حدود ۱۰۰ فروند رسیده و مشکلات زیادی را برای ترابری کشور به بار آورده ‌بود. با صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)، کامیون‌ داران با حرکت خود جوش به سوی بنادر جنوبی ضمن تخلیه بار کشتی ها، مشکل تجمع کالاهای وارداتی و نوبت‌های طولانی تخلیه کشتی‌ها نیز حل شد.

عناوین برگزیده