تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۵۰۰۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار کرمان در دیدار با دکتر پورمند مدیرعامل میدکو گفت:

آینده کشور روشن است، طرح‌های توسعه‌ای را با جدیت دنبال می کنیم

می متالز - استاندار کرمان در دیدارِ مدیرعامل میدکو و برخی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه با تحسین‌برانگیز خواندن طرح‌های مجموعه میدکو عنوان کرد: آینده کشور روشن است و در کنار شما برای طرح‌های توسعه‌ای هستیم.
آینده کشور روشن است، طرح‌های توسعه‌ای را با جدیت دنبال می کنیم

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل میدکو و پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دکتر علی زینی‌وند شامگاه ۱۱ آذر ماه در دیدارِ با دکتر پورمند مدیرعامل میدکو و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه میدکو بیان داشت: ویژگی مجموعه میدکو که موجب پیشرفت کاری و استقبال استان‌ها از حضورشان برای بخش‌های توسعه‌ای کشور شده، موفقیت در مدل‌های مدیریتی، مالی، آینده‌نگری و چند جانبه نگری است.

دکتر زینی‌وند، غیردولتی بودن هلدینگ میدکو را امتیاز بزرگی دانست که به کارآمدی بیشتر و تضمین آینده آن کمک می‌کند.

استاندار کرمان، تامین آب مورد نیاز پروژه‌ها از پسآب، گسترش فضای سبز، تکنولوژی روز و توجه به مباحث زیست محیطی را از ویژگی‌ها مثبت میدکو برشمرد.

دکتر علی اصغر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو به 12 فعالیت این مجموعه با یک و نیم میلیون نفر سهامدار مستقیم و غیرمستقیم در کشور اشاره داشت و گفت: این مجموعه در دو حوزه فولاد و مس فعالیت می‌کند و زنجیره فولاد را با توجه به ظرفیت‌های استان مدنظر خود قرار داده است.

وی جلوگیری از خام‌فروشی را از اهداف و برنامه‌های مجموعه میدکو دانست و افزود: خط تولید گندله، کوره بلند، کک‌سازی، زغالشویی، تولید 1.8 میلیون تن فولاد در زرند جزو افتخارات مجموعه است.

دکتر پورمند ابراز داشت: در مجموع 6.5 میلیارد دلار پروژه در استان کرمان تعریف کرده‌ایم که 100 درصد خصوصی هستند و تاکنون 5.5 میلیارد دلار آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل هلدینگ میدکو به اجرای طرح فاضلاب شهری کرمان اشاره داشت و گفت: 220 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در شهر کرمان انجام شده و کار با روال مناسبی در حال انجام است.

دکتر پورمند به 20 هزار نفر نیروی در مجموع پروژه‌های مدیکو در استان کرمان اشاره داشت و گفت: 90 درصد این نیروها بومی استان هستند و اکثرا نیز در میانگین سنی 30 تا 40 سال قرار دارند.

در این دیدار آقای صادق زاده فرماندار زرند و تعدادی از مدیران مجموعه میدکو نیز حضور داشتند.

منبع: میدکو
عناوین برگزیده