تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۹۵۷
کد خبر: ۱۵۰۰۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدمات بیمه تکمیلی درمان اعضای حقوقی اتاق بازرگانی تهران

طرح درمانی بیمه آسیا برای بنگاه‌های کوچک و متوسط

می متالز - بر اساس طرح درمان بیمه آسیا، شرکت‌های کوچک و متوسط عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از خدمات بیمه درمان گروهی این شرکت بهره‌مند می‌شوند. همچنین بر اساس طرح جدید بیمه آسیا، تمامی هزینه‌های مربوط به تشخیص و بستری و درمان مبتلایان به کرونا در شرکت‌های حقوقی عضو اتاق تهران زیر پوشش درمانی این بیمه قرار می‌گیرد.
طرح درمانی بیمه آسیا برای بنگاه‌های کوچک و متوسط

به گزارش می متالز، برابر تفاهم همکاری میان اتاق تهران و شرکت بیمه آسیا، اعضای حقوقی اتاق تهران می‌توانند به صورت غیر حضوری و با تکمیل فرم‌های ثبت‌نام، در این طرح مشارکت کرده و با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری در کسب‌و‌کار خود را تقویت کنند.

بر اساس این طرح، بنگاه‌های کوچک و متوسط عضو اتاق تهران در تحت پوشش قرار دادن کارکنان خود در قالب این طرح درمان محدودیت تعداد نفرات ندارند و موظفند حداقل 70 درصد اعضای پرسنل لیست بیمه شرکت خود را جهت بیمه تکمیلی معرفی کنند. مهلت ثبت‌نام در این طرح و استفاده از خدمات بیمه درمان گروهی برای اعضای حقوقی اتاق تهران تا پایان امسال است.

مزایای طرح

تخفیف استثنایی حق بیمه: به موجب انعقاد قراداد تجمیعی این بیمه از طریق اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیمه آسیا نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که به صورت منحصرا برای شرکت‌ها ارائه می‌شود کاهش یافته است.

بدون محدودیت تعداد پرسنل: به عنوان اصلی‌ترین ویژگی این طرح می‌توان به نداشتن محدودیت تعداد پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد اشاره کرد. برابر این تفاهم‌نامه قرارداد تکمیلی درمان بدون لحاظ کردن تعداد کارکنان شرکت‌های عضو اتاق تهران منعقد می‌شود و ابزاری است که به بنگاه‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری خود را تقویت کنند.

بیمه آسیا، بیمه برتر: در سال 98 ، بیمه آسیا برای ششمین سال متوالی رتبه اول موسسات بیمه ای را کسب کرد و از افتخارات این شرکت می‌توان به کسب متعدد تندیس رضایتمندی مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد.

ارائه طرح‌های متنوع: کلیه شرکت‌های عضو مطابق نیاز پرسنل خود، امکان انتخاب یکی از دو طرح معرفی شده که دارای پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت است را دارند.

امکان استفاده از معرفی نامه آنلاین: کلیه بیمه‌شدگان در صورت نیاز و با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد، بدون ارائه معرفی‌نامه، تنها از طریق اعلام کد ملی می‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی در آن مراکز درمانی استفاده کنند.

جدول تعهدات بیمه آسیا

 شرایط عمومی تفاهم‌نامه

  1. کلیه بیمه‌شوندگان باید مطابق ارائه لیست بیمه، کارمند شرکتی که عضو اتاق تهران است، باشند.
  2. کلیه بیمه‌شدگان باید دارای بیمه‌گر اول از طریق شرکتی باشند که عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران است.
  3. هر یک از بیمه‌شدگان می‌توانند کلیه افراد تحت تکفل خود را مطابق لیست بیمه بیمه‌گر اول و یا هیچ‌کدام را بیمه کنند.
  4. کلیه شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی که متقاضی این طرح هستند موظفند حداقل 70 درصد اعضای پرسنل لیست بیمه شرکت خود را جهت بیمه تکمیلی معرفی کنند.
  5. مدت انتظار این طرح برای زایمان 9 ماه و بیماری‌ها 3 ماه است.
  6. پوشش دندانپزشکی به استثنا والدین است.
  7. کلیه شرکت‌های متقاضی در صورت عدم عضویت اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران می‌توانند با ثبت‌نام و دریافت عضویت این اتاق از خدمات این بیمه استفاده کنند.

نحوه پرداخت حق بیمه

مبلغ حق بیمه توسط شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی به صورت اقساطی طی 3 قسط به بیمه آسیا پرداخت خواهد شد. به‌گونه‌ای که قسط اول در شروع قرارداد و سایر اقساط به گونه‌ای کسر شود که 3 ماه قبل از انقضا بیمه‌نامه حق بیمه تسویه گردد. در هر صورت هر یک از بیمه‌گذاران مسئولیت حقوقی ناشی از عدم پرداخت حق بیمه را خواهند داشت.

مبلغ حق بیمه مندرج در بیمه نامه به صورت علی‌الحساب است و حق بیمه کل پس از عقد قرارداد و ثبت اسامی بیمه‌شدگان (اعمال اضافه نرخ سنی) مشخص می‌شود.

بیمه‌شدگان بین 61 تا 69 سال با 50 درصد حق بیمه اضافی

بیمه‌شدگان بین 70 تا 120 سال با 100 درصد حق بیمه اضافی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی  برای دریافت قرارداد با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن همراه: ۰۹۳۹۱۴۰۰۴۲۷

شماره 88720799  (خط مستقیم)

شماره 5-88723801  (داخلی 175 و 161)

مرکز تماس اتاق تهران: 1866

عناوین برگزیده