تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۱۵۱۵۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)

می متالز - مدیر عامل بانک تجارت و هیات همراه به مناسبت ۸ دی ماه روز صنعت پتروشیمی از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) بازدید کردند.
بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)

به گزارش می متالز، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و هیات همراه ضمن حضوردر پتروشیمی شهید تندگویان با مدیر عامل و مسوولین شرکت دیدار و گفتگو کردند در ابتدای این مراسم سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) ضمن خیر مقدم به میهمانان توضیحاتی را در خصوص تولیدات مختلف شرکت ارائه و تولید گرید چادر مشکی و low melt و همچنین کسب رکورد جدید تولید را از جمله دستاورد‌های مهم شرکت از ابتدای سال تا کنون معرفی نمود که در سایه تعهد و تخصص کارکنان شرکت بدست آمده است.

وی با اشاره به همکاری بانک تجارت و پتروشیمی شهید تندگویان از مدیریت و کارکنان این بانک تشکر نموده و اتحاد و همدلی بین شبکه بانکی وشرکت‌های تولیدی و صنعتی را از عوامل مهم رشد و بالندگی اقتصاد کشور بر شمرد.

در ادامه رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت با تقدیر از تلاش و کوشش‌های کارکنان و مدیران پتروشیمی شهید تندگویان دستاورد‌های این شرکت را بویژه با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب که باعث ایجاد مسائل و محدودیت‌هایی برای صنعت کشور شده است ستودنی دانست.

وی همچنین با اشاره به نقش شبکه بانکی کشور در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور اشتغال زایی، خودکفایی و صرفه جویی ارزی خاطر نشان کرد: مجموعه بانک تجارت همچون گذشته در کنار شرکت‌های پتروشیمی برای حمایت از تولید داخل، خودکفایی و صادرات حضور فعال و موثر خواهد داشت.

در پایان مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان از تعدادی مدیران بانک تجارت با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

عناوین برگزیده