تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۷۸۸
کد خبر: ۱۵۲۰۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در پی اعتراض‌های کارگری

فرماندار زرند از مجتمع سنگ‌آهن آریا جنوب و حدید بازدید کرد

می متالز - در طی چند روز اخیر خبر تجمع اعتراضی کارگران مجتمع آریاجنوب در اخبار مشاهده شد که این موضوع باعث شد فرماندار زرند همراه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بخشدار یزدان‌آباد و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این مجتمع بازدید کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار دهند.
فرماندار زرند از مجتمع سنگ‌آهن آریا جنوب و حدید بازدید کرد

به گزارش می متالز، بر طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، روز گذشته علی صادق‌زاده به اتفاق سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دکتر ترابی بخشدار مرکزی، مهندس ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس نجمی‌نیا مدیرعامل هلدینگ آریا جنوب ایرانیان، ضمن بازدید میدانی از این مجموعه و گفتگو صمیمی با کارگران، مسائل و مشکلات مجتمع تولیدی سنگ آهن آریا جنوب و حدید شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار زرند در این بازدید با بیان اینکه در آخر سال جهش تولید و دولت تدبیر و امید قرار داریم، گفت: مجموعه تیم اجرایی شهرستان و در راس آن‌ها فرمانداری زرند با تمام توان در کنار کارآفرینان و کارگران زحمتکش به عنوان جهادگران اقتصادی ایستاده و تلاش خواهیم کرد تا موانع را از پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداریم.

نماینده عالی دولت در جمع کارگران این شرکت با اشاره به این موضوع که مسائل و مشکلات کارگری شهرستان بصورت دقیق و مستمر در شورای تامین و کمیسیون کارگری زرند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: با پیمودن راه از طریق مجاری قانونی و صلح و سازش کدخدامنشی، می‌توان بسیاری از مسائل را حل و فصل کرد.

صادق‌زاده در پایان بر روابط تنگاتنگ و صمیمی کارگری و کارفرما با یکدیگر در راستای حل اختلافات ناشی از محیط کار، قبل از ورود دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، تاکید کرد.

مجتمع آریا جنوب ایرانیان زرند، با ظرفیت ورودی سالیانه 460 هزار تن سنگ آهن و خروجی 210 هزار تن کنسانتره آهن، یکی از شرکت‌های بزرگ اکتشافی و فرآوری معدنی زرند است که با تمام ظرفیت در حال فعالیت می‌باشد.

عناوین برگزیده