تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۵۲۱۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد تخت CIS: فروش بیشتر عامل افزایش قیمت کویل نورد گرم

می متالز - حجم صادرات کویل نورد گرم CIS و ورق سنگین افزایش یافت. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای صادرات کویل نورد گرم CIS در روز سه شنبه ۷۲۵-۷۵۵ دلار در هر تن بود، در حالی که هفته قبل ۷۱۰-۷۲۰ دلار در هر تن بود.
فولاد تخت CIS: فروش بیشتر عامل افزایش قیمت کویل نورد گرم

صادرات کویل نورد گرم

به گزارش می متالز، ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای صادرات کویل نورد گرم CIS در روز سه شنبه ۷۲۵-۷۵۵ دلار در هر تن بود، در حالی که هفته قبل ۷۱۰-۷۲۰ دلار در هر تن بود. در اوایل هفته، شنیده شد که فروش کویل نورد گرم روسیه با قیمت حدود ۷۲۵ دلار در هر تن فوب به ترکیه انجام شد. اگرچه در اواخر هفته ، پیشنهادات روسیه به ۷۵۰-۷۵۵ دلار در هر تن فوب افزایش یافت. یکی از تامین کنندگان شنیده بود که روسیه پیشنهادات نزدیک به ۷۳۵ دلار در هر تن فوب را رد می کند. یکی از بازرگانان ترکیه گفت: “صادرکنندگان اطمینان دارند که قیمت ها در اوایل سال آینده دوباره افزایش می یابند، بنابراین آن ها نمی خواهند اکنون فروش کمی داشته باشند.”

فروش کویل نورد گرم اوکراین در ترکیه نیز با قیمت ۷۷۰ دلار به ازای هر تن cfr انجام شد. هیچ گونه معامله ای در بازار کویل نورد سرد گزارش نشده است. بنابراین، Fastmarkets قیمت هفتگی صادراتی کویل نورد سرد فولادی CIS را ۸۲۵-۸۳۰ دلار در هر تن اعلام کرد.

 

صادرات ورق سنگین

این رقم نسبت به هفته گذشته ثابت بود. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای قیمت صادراتی ورق های سنگین فولادی CIS با ضخامت ۸-۵۰ میلی متر ۷۰۵-۷۳۰ دلار در هر تن در روز سه شنبه بود، در حالی که این رقم در هفته گذشته ۶۹۵-۷۰۵ دلار در هر تن بود. شنیده ها حاکی از این بود که تأمین کنندگان روسی قیمت ورق های فولادی خود را به ۷۰۵-۷۱۰ دلار در هر تن فوب افزایش داده اند، این در حالی است که هفته قبل ۶۹۵-۷۰۵ دلار در هر تن بوده است. منابع بازار گفتند که آخرین پیشنهادات ورق فولادی اوکراین حدود ۷۳۰-۷۳۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده