تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۵۲۱۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

لنجان بیشترین سهمیه آزمون استخدامی ذوب آهن را دارد

می متالز - معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان گفت: اکنون در حال اخذ مجوز برای جذب نفرات بیشتر هستیم و فرصتی هم قائل می شویم برای کسانی که بخواهند مجدد ثبت نام کنند.
لنجان بیشترین سهمیه آزمون استخدامی ذوب آهن را دارد

unnamed

به گزارش می متالز، مهدی بهرامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: چند سال بود که استخدام آزمونی نداشتیم اما در سال گذشته مجوز برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۳۰۹ نفر اخذ شد و قرار بود آبان ماه استخدام انجام شود که با شیوع کرونا این امر تعلیق شد و با دستور ستاد کرونا اجرای این فرآیند مجدد از سرگرفته خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری آزمون برگزار می شود و به احتمال زیاد تعداد بیشتری به این آمار اضافه خواهد شد، افزود: اکنون در حال اخذ مجوز برای جذب نفرات بیشتر هستیم و فرصتی هم قائل می شویم برای کسانی که بخواهند مجدد ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این آزمون اولیت ایثارگران و بومی گزینی لحاظ شده و بیشترین اولویت استخدام به شهرستان لنجان تعلق گرفته است  البته ناگفته نماند که در موضوع بکارگیری شرکت های پیمانکاری ۷۰ درصد جذب نیروها به گواه اداره کار از طریق شهرستان انجام می شود.

بهرامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص فعالیت مجدد شهرک واحد پاسخ داد: اگر پیشنهادهای اقتصادی و عملیاتی از سوی شرکت های و سازمان ها برای راه اندازی این مجموعه به ذوب آهن برسد استقبال می کنیم.

بهرامی همچنین در خصوص فعالیت های باشگاه ذوب آهن یادآور شد: با شروع کرونا همه فعالیت های باشگاه تحت الشعاع قرار گرفت اما با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی فعالیت تیم فوتبال ادامه پیدا کرد.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن محل انجام ورزش حرفه ای است اما در بخش ورزش همگانی و کارگری و برگزاری مسابقات دانش آموزی منطقه هم مشارکت می کنیم و به دنبال توسعه مستقیم و غیر مستقیم هستیم.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن با اشاره به اینکه نگاه ذوب آهن به شهرستان هیچ گاه از بالابه پایین نبوده تصریح کرد: با تمام مسؤولان و نهادهای مردمی مثل شوراها برای ارائه خدمات متقابل جلسات متعددی برگزار شده است چون اعتقاد داریم ذوب آهن نیازمند تعاملات دو جانبه مبتنی بر منطق و در نظر گرفتن منطقی دو طرفه است.

 

هوای سالم حق مردم است و مردم حق مطالبه دارند

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن در خصوص برنامه های شرکت در مسیر ایجاد و نگهداری فضای سبز اظهار کرد: برای کاشت درخت از یک اکیپ متخصص مشاور با درجه دکترا استفاده شد که پس از مطالعه سازگاری خاک و کم آبی و سرما و گرمای منطقه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از درختان از سیستم آبیاری هوشمند قطره ای استفاده می کنند که در این روش سیستم های اتوماسیونی رطوبت خاک را می سنجند و اگر نیاز به آب داشت، تغذیه می کند و اپراتور ندارند.

بهرامی افزود: به علت محدود بودن منابع آبی کارخانه فضای سبز موجود به صورت دیم است که براساس سازگار بودن با شرایط اکوسیستم منطقه انتخاب شده و طبق برنامه بهبود مستمر جایگزینی گونه ها در دستور کار بوده است.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن با اشاره به اینکه فضای سبز دارای کارکردهای مختلفی از جمله ایجاد فضای شاد برای کارکنان و جلوگیری از آلودگی هواست و براساس تحقیقی که با حضور یکی از دانشگاه های معتبر از پنج گونه گیاهی بر روی فضای سبز موجود در یک فاصله زمانی ۱۰ ساله انجام شد مشخص گردید که این فضا، نزدیک سه میلیون تن کربن معادل حدود ۹ میلیون تن دی اکسید کربن را از هوا جداسازی کرده است.

وی تصریح کرد: براساس الزامات محیط زیست، ذوب آهن اصفهان باید ۲۵ درصد مساحت سایت صنعتی به فضای سبز اختصاص پیدا کند اما با دارا بودن ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز ۸۴ برابر استاندارد سازمان محیط زیست فضای سبز دارد.

عناوین برگزیده