تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۳
بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۱۵۶۸۴۱

نتایج حضور فولاد مبارکه در شرکت های دانش بنیان و اجرای چند طرح توسعه

می متالز - مدیرعامل شرکت دانش بنیان رافع اصفهان، نتایج حضور و فعالیت فولاد مبارکه در حمایت از شرکت های دانش بنیان را مواردی از جمله پوشش نانو بر روی تختال و کاهش 70 درصدی تشکیل بوسته اعلام کرد.
نتایج حضور فولاد مبارکه در شرکت های دانش بنیان و اجرای چند طرح توسعه

به گزارش می متالز، رسول میدان جو با اشاره به حمایت فولاد مبارکه از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی محصولات تولیدی گفت: شرکت های دانش بنیان همواره با هدف رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد کوشیده اند. این شرکت ها با توجه به ساختار، چارت سازمانی و تشکیلاتی انعطاف پذیرند و در راستای رفع مسائل صنعت فولاد و بومی سازی تجهیزات وارداتی اقدام می کنند.

وی افزود: فولاد مبارکه در سال های اخیر با حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی و ساخت تجهیزات و مواد اولیه اقدام کرده است. پروژه های متعدد فناورانه با همکاری واحد تحقیق و توسعه فولاد مبارکه به ثمر رسیده که می توان به اجرای پروژه کاهش آلودگی صوتی در نورد دو قفسه ای فولاد مبارکه اشاره کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: در پروژه کاهش آلودگی صوتی سعی شده تا با توجه به مطالعات انجام شده و تهیه نقشه صوتی کارگاه مولدهای تراز بالای صدای کارگاه شناسایی و جهت کنترل تراز بالای صدای کارگاه خدمات مربوطه انجام گیرد که شامل حذف مولدهای صدا در کارگاه و تعویض نازل های جاروب امولشن با سیستم ایر نایف شد. طراحی و اجرای پروژه اصلاح مبدل های حرارتی در تانک امولشن کارگاه نورد دو قفسه ای فولاد مبارکه و افزایش دمای تانک امولشن و بهره وری تولید نیز دیگر پروژه فناوری این شرکت با "فولاد" است که در کارگاه انجام گرفت.

میدان جو ارایه و اجرای طرح تحقیقاتی استفاده از پوشش نانو بر روی تختال درنورد گرم و کاهش 70 درصدی تشکیل بوسته در نورد گرم فولاد مبارکه را از دیگر دستاوردهای همکاری دو شرکت نام برد و عنوان کرد: فعالیت و تولید ورق کورتس مورد استفاده در لاینرهای نورد دوقفسه ای درحال تکمیل است که این فرآیند با تولیدانبوه می تواند به ساخت خطوط تولید و رآکتورها و خط تولید مواد شیمیایی منجر شود.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده