تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۱۵۷۷۵۳
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد:

تصویب 199 میلیارد ریال طرح پژوهشی و پایان نامه دانشگاهی طی 9 ماهه امسال

می متالز - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: طی 9 ماهه امسال، بیش از 199 میلیارد ریال طرح پژوهشی و پایان نامه دانشگاهی با مشارکت دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در ایمیدرو تصویب شد.
تصویب 199 میلیارد ریال طرح پژوهشی و پایان نامه دانشگاهی طی 9 ماهه امسال

به گزارش می متالز، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب اظهار داشت: طی 9 ماهه امسال، 34 طرح پژوهشی کاربردی در قالب پروژه ، موافقتنامه و پایان نامه تحصیلات تکمیلی تقاضامحور از طریق قرارداد با دانشگاه ها و مرکز پژوهشی اجرایی شدند.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت، از 6 مورد همایش تخصصی و چاپ کتاب توسط ایمیدرو حمایت شد و تامین اعتبار فرآیند حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرکز تحقیقات فرآوری کرج به ارزش 5 میلیارد ریال از سوی این سازمان انجام شد.

 

برگزاری 604 دوره آموزشی برای معادن خصوصی

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با بیان اینکه این سازمان طی یک سال گذشته، 604 دوره آموزشی برای بخش خصوصی برگزار کرده است، تصریح کرد: در این دوره ها، 10 هزار و 262 نفر شرکت کرده و 192 هزار و 230 نفر - ساعت آموزش برگزار شد.
وی افزود: این دوره های آموزشی در سطوح کارگری و کارشناسی، ویژه معادن زیرزمینی زغال سنگ، ویژه رانندگان معادن بخش خصوصی و تربیت تکنسین معدن (چالزنی، آتشباری و حفاری، استخراج معادن زیرزمینی، استخراج و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و فرآوری مواد معدنی) بوده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده