تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۵۲
بازدید: ۴۲۷
کد خبر: ۱۶۰۴۵۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
سردار نقدی:

فقط شعار ندادیم، بلکه عمل کردیم

می متالز - سردار نقدی خاطرنشان کرد: تمام این پیچ و مهره‌ها، صفحات ریخته‌گری و صفحه‌های تراشکاری در این کارخانه همه فریاد می زنند که شعار «مرگ بر آمریکا» را در عرصه عمل پیاده کردیم.
فقط شعار ندادیم، بلکه عمل کردیم

به گزارش می متالز، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر توانسته‌ایم ۴۲ سال در مقابل تمامی توطئه‌های دشمن که حتی شمارش آن‌ها غیر ممکن است، ایستادگی کنیم به دلیل این بود که فقط شعار ندادیم، بلکه عمل کردیم.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح خط تولید تراکتورهای مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در شرکت تراکتورسازی_ ایران، اظهار کرد: موفقیت‌های کارخانه تراکتور سازی نشان می‌دهد که با انتخاب راهبرد درست توانسته‌ایم شعار را پیاده کنیم، هیچ چیزی برای ملتی که اراده کرده تا مستقل باشد، نشدنی نیست.

وی با بیان این‌که خط مقدم ما در مقابل جنگ اقتصادی، تولید است، گفت: اگر صنایع دیگر خط مشی و راهبرد این کارخانه را دنبال کنند، دیگر نیازی نیست دست خودمان را به سوی بیگانگان دراز کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: تمام این پیچ و مهره‌ها، صفحات ریخته‌گری و صفحه‌های تراشکاری در این کارخانه همه فریاد می زنند که شعار «مرگ بر آمریکا» را در عرصه عمل پیاده کردیم.

وی افزود: اگر تمامی صنایع ما این راهبرد درست را انتخاب کنند و بومی سازی و داخلی سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند، قطعا پیروزی‌های بسیار درخشان تری پیش رو ملت ما خواهد بود.

عناوین برگزیده