تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۶۱۴۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم نامه ایدرو و معاونت علمی ریاست جمهوری/ همکاری در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری‌های نوین

می متالز - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت فنی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری‌های نوین امضا کردند.
انعقاد تفاهم نامه ایدرو و معاونت علمی ریاست جمهوری/ همکاری در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری‌های نوین

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/192196/20210215_173439.jpg

به گزارش می متالز، این تفاهم‌نامه در نخستین روز برگزاری ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا به امضای حمید بازارگان معاونت صنایع پیشرفته ایدرو و مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسیده است.

محوراین تفاهم نامه همکاری متقابل و هم افزایی در زمینه حداکثرسازی خلق ارزش و توسعه فناوری نوین در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی مبتنی بر توان شرکت‌های دنیا دانش بنیان و خلاق با تمرکز بر موضوع شهرهای هوشمند، فناوری اینترنت اشیا، سلامت هوشمند ، شبکه‌های نسل جدید و توسعه مرکز تعالی شهرهای هوشمند است.

مرکز گسترش فناوری های اطلاعات (مگفا) به نمایندگی از ایدرو و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسوول اجرای این تفاهمنامه خواهند بود.

ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در میانه رویداد هفته ایران دیجیتال با حضور شرکت‌ها و فعالان حوزه اینترنت اشیا امروز آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

عناوین برگزیده