تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۶۲۴۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا تاکید کرد:

پروژه PCI ذوب آهن اصفهان، پروژه سبز ملی

می متالز - پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند از سوی بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا به عنوان پروژه سبز ملی انتخاب شد و گواهینامه و تندیس پروژه سبز این بنیاد جهانی و انجمن اروپایی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.
پروژه PCI ذوب آهن اصفهان، پروژه سبز ملی

به گزارش می متالز، منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر گفت: پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند (PCI)از سوی مدیریت HSE به انجمن مدیریت سبز ایران (نماینده بنیاد جهانی انرژی) معرفی شد که با پیگیری و دفاعیات لازم توسط مدیریت های ذی ربط و ارزیابی های انجمن مذکور، این پروژه در رقابت با ده ها پروژه دیگر به عنوان پروژه سبز در سطح ملی انتخاب شد و به مرحله رقابت بین المللی راه یافت.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، افزود: با پیگیری های مستمر، جلسه ارزیابی پروژه مذکور در سطح بین المللی در تاریخ  10 آذرماه سال جاری و با حضور ارزیابان بنیاد جهانی انرژی برگزار شد و پروژه از منظرهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژی مطابق با منطقEAST  مورد ارزیابی قرار گرفت.

یزدی زاده تصریح کرد: بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی انجام شده، شرکت ذوب آهن اصفهان موفق شد گواهینامه و تندیس بین المللی بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا را برای پروژه مذکور دریافت کند.

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به همه همکاران سختکوش، تاکید کرد: کسب عنوان پروژه سبز برای پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند در حوزه محیط زیست شرکت و حتی محیط زیست کشور، موفقیت چشمگیری محسوب می شود.

عناوین برگزیده