تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۶۲۴۲۷
سرویس خبر : انرژی

سهم عمده فولاد مبارکه در طرح های آب رسانی اصفهان

می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اهمیت نقش شرکت فولاد مبارکه در طرح های آب رسانی استان و کشور گفت.
سهم عمده فولاد مبارکه در طرح های آب رسانی اصفهان

به گزارش می متالز، حجت الله غلامی با اشاره به جایگاه شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور اظهار داشت: یکی از اصلی ترین محورهای توسعه استان اصفهان تامین آب مورد نیاز صنایع، کشاورزی و محیط زیست است.

وی با اشاره به تامین آب شرب مورد نیاز جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر در استان اصفهان تصریح کرد: لازم است به گونه ای برنامه ریزی شود که در افق 1420 بتوانیم نیاز آبی استان اصفهان را تامین کنیم بنابراین پروژه های آبی در اولویت مدیریت استان اصفهان قرار دارد.

 

پایان اردیبهشت سامانه دوم آب رسانی به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به فعال بودن چند پروژه مهم آبی در استان اصفهان گفت: سامانه دوم آب رسانی در دو فاز به بهره برداری می رسد که فاز اول آن در حال تکمیل شدن است و سهم فولاد مبارکه در تامین ورق های مورد نیاز این پروژه است.

وی افزود: پایان اردیبهشت ماه سال جاری پروژه سامانه دوم آب رسانی برای تامین نیاز آبی بخشی از استان اصفهان به بهره برداری می رسد و مابقی آن در دوره یک ساله یا یک و نیم ساله به اتمام خواهد رسید.

 

تامین مالی پروژه کوهرنگ 3 توسط فولاد مبارکه

غلامی به پروژه کوهرنگ 3 به عنوان یکی از پروژه های مهم آبی در استان اصفهان گریزی زد و توضیح داد: تونل کوهرنگ 3 به اتمام رسیده است و آماده انتقال آب هستیم و عملیات سد آن هم در حال اجراست و انتقال آب توسط پمپاژ به تونل کوهرنگ 3 انجام شده است.

وی نقش فولاد مبارکه در پروژه کوهرنگ 3 را مهم و برجسته دانست و افزود: شرکت فولاد مبارکه اجرای این پروژه را در قالب ماده 56 متقبل شده است و تمام صورت وضعیت این پروژه توسط شرکت فولاد مبارکه پرداخت می شود.

 

در انتظار اخذ مجوزات زیست محیطی بهشت آباد هستیم

وی به مطالعات زیست محیطی پروژه بهشت آباد هم اشاره ای کرد و گفت: مطالعات انجام شده به سازمان محیط زیست کشور ارسال شده است و جلسات مستمری را برای ارزیابی زیست محیطی برگزار شده است که با اخذ این مجوز این پروژه فعال خواهد شد.

 

فولاد مبارکه؛ سهامدار عمده طرح انتقال آب از خلیج فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به انتقال آب از خلیج فارس برای صنایع هم اشاره ای کرد و افزود: اقدامات و مصوبات طرح انتقال آب از خلیج فارس اخذ شده است و در اسفندماه، عملیات اجرایی این طرح به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری با سرمایه گذاری صنایع آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی از سهامداران عمده انتقال آب از خلیج فارس برای صنایع شرکت فولاد مبارکه است.

غلامی تاکید کرد: شرکت فولادمبارکه نقش مهم و فعالی در پروژه های آبی استان اصفهان داشته است.

 

نقش ویژه فولاد مبارکه در ساخت ورزشگاه بزرگ اصفهان

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر نقش ممتاز در پروژه های آبی استان و کشور در احداث ورزشگاه بزرگ هم حضور پررنگی داشته است و اتمام این ورزشگاه از اقدامات قابل توجه بزرگترین واحد صنعتی کشور است.

عناوین برگزیده