تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۶۲۴۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وبینار فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بین ایران و سوئد، 5 اسفند برگزار می‌شود

می متالز - نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و سوئد در وضعیت اقتصادی کنونی به همت معاونت بین الملل اتاق ایران و با حضور رئیس اتاق مشترک بازرگانی این کشور، سه‌شنبه، 5 اسفند برگزار می‌شود.
وبینار فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بین ایران و سوئد، 5 اسفند برگزار می‌شود

نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و سوئد در وضعیت اقتصادی کنونی به همت معاونت بین الملل اتاق ایران و با حضور رئیس اتاق مشترک بازرگانی این کشور، سه‌شنبه، 5 اسفند برگزار می‌شود. 

به گزارش می متالز، نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و سوئد در وضعیت اقتصادی کنونی به همت معاونت بین الملل اتاق ایران و با حضور عبدالرضا رضایی هنجنی رئیس اتاق مشترک ایران و سوئد به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود. در این نشست نمایندگان اتاق‌های استانی، کمیسیون‌ها و تشکل‌های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.

طرح فرصت‌ها و بررسی چالش‌ها و موانع مربوط به همکاری بخش خصوصی با کشور سوئد، ارایه آخرین وضعیت تحولات منطقه، همکاری‌های دوکشور چشم‌انداز توسعه مناسبات، ارایه مشکلات برای تسهیل ورود شرکت‌های ایرانی به سوئد  و اقدامات و برنامه‌های اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئد برای توسعه همکاری‌ها دستورجلسه‌های این نشست است.

عناوین برگزیده