تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۵۲
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۶۲۴۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ادامه بدقولی‌های مسوولان به اهالی هپکو/ وعده پرداخت حقوق کارکنان محقق نشد

می متالز - نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو گفت: گروهی از کارکنان از آذر حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و حقوق همه کارکنان هم از دی پرداخت نشده است.
ادامه بدقولی‌های مسوولان به اهالی هپکو/ وعده پرداخت حقوق کارکنان محقق نشد

به گزارش می متالز، ابوالفضل رنجبر، نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو به ادامه بدقولی‌های مسوولان اشاره و اظهار کرد: گروهی از کارکنان از آذر حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و حقوق همه کارکنان هم از دی پرداخت نشده است.

رنجبر بیان کرد: بی‌توجهی مسوولان به پرداخت نکردن حقوق کارکنان هپکو در حالی است که تورم سرسام‌آور است و حتی یک ماه عقب افتادن حقوق کارکنان، فشار زیادی به خانواده آنان وارد می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو ادامه داد: اکثریت کارگران و کارمندان در ماه‌های پایان سال علاوه بر حقوق خود، عیدی پایان سال را هم دریافت می‌کنند که تا این لحظه شامل حال کارگران هپکو نشده است.

وی به وعده‌های مکرر مسوولان برای حل مشکلات هپکو اشاره کرد و گفت: از ۱۹ بهمن که جلسه‌ای میان برخی مسوولان برگزار شد و قول پرداخت حقوق، تهاتر بدهی‌های شرکت و اختصاص وام ۷۰ میلیاردی برای سرمایه در گردش داده شده بود، هنوز محقق نشده است و تاکنون این جلسات برای مجموعه هپکو نتیجه‌ای دربرنداشته است.

گفتنی است، براساس جلسه ۱۹ بهمن که در وزارت اقتصاد و دارایی تشکیل شد، هیات دولت باید بخشی از بودجه دولت در بند «و» تبصره ۲ بودجه ۹۹ را به پرداخت بدهی‌های هپکو اختصاص دهد. این امر نیاز به امضای معاون اول رئیس جمهور دارد که هنوز محقق نشده است.

عناوین برگزیده