تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۶۲۴۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ورود افراد حرفه ای به ترکیب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی

می متالز - وزارت اقتصاد طی فراخوانی خواستار حضور افراد با سابقه فعالیت در نهادهای مالی در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی شد.
ورود افراد حرفه ای به ترکیب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی

به گزارش می متالز، ارزش بازار  ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، عضویت افراد متخصص مالی از جنس سرمایه ایران را در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ضروری کرده است، بر این اساس اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، طی فراخوانی، خواستار حضور افراد با سابقه فعالیت در نهادهای مالی در ترکیب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی شده است.

این وزارت خانه در فراخوان خود اعلام کرده است که با توجه به ایجاد نماد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت (با سهامداری افرادی که برای مدیریت سهام عدالت خود روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند) در بورس، مقرر است مجامع شرکتهای مذکور طی نیمه دوم بهمن ماه سالجاری برگزار شده و از بین کاندیداهای ثبت نام شده، اعضای هیات مدیره جدید شرکت‌های سرمایه گذاری موصوف انتخاب شوند».

درپی این اقدام تنها تا ۵ اسفند برای ثبت نام فرصت باقی است و متقاضیان باید تا ۲۰ اسفند سهام آن شرکت استانی را خریداری کنند.

برای انجام فرآیند ابتدا باید در سامانه ستان setan.seo.ir ثبت نام انجام شود. مرحله دوم در بخش مدیریت دسترسی‌ها عضو غیرموظف هیات مدیره را انتخاب و نام سرمایه‌گذاری استانی را انتخاب و در نهایت ثبت اطلاعات بزنید. سپس در پنل کاربری ویرایش پروفایل را انتخاب و پرسشنامه را دانلود و پس از امضا به ایمیل Sem@seo.ir ارسال کنید. در نهایت فرد برای تکمیل فرم حراست به امور اقتصادی استانداری‌ها و یا سازمان بورس مراجعه کند.

عناوین برگزیده