تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۱۶۲۵۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
از ابتدای سال 1400 محقق می‌شود؛

تحویل سالانه 3.6 میلیون مترمکعب پساب تصفیه‌خانه فاضلاب تربت‌حیدریه به یک مجتمع صنعتی

می متالز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ابتدای سال آینده 3.6 میلیون مترمکعب پساب تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر تحویل مجتمع فولاد رخ خواهد شد.
تحویل سالانه 3.6 میلیون مترمکعب پساب تصفیه‌خانه فاضلاب تربت‌حیدریه به یک مجتمع صنعتی

به گزارش می متالز، "علی‌رضا عباسی" افزود: بهره‌برداری از شبکه و پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تربت‌حیدریه در قبال اقدامات انجام شده و بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین، به مدت 29 سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار درآمد حاصل از فروش پساب را صرف انجام تعهدات خود خواهد کرد، اظهار داشت: اجرای 100 کیلومتر شبکه و نصب 22 هزار فقره انشعاب فاضلاب ظرف 4 سال و احداث واحد دوم تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفیت 12 هزار متر مکعب در سال از تعهدات سرمایه‌گذار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه با اشاره به ساخت مجتمع فولاد رخ در شهرستان جلگه رخ، یکی از فاکتورهای مهم و مورد نیاز این واحد تولیدی را آب دانست که برای رفع این نیاز اساسی، در هفته قبل تفاهم‌نامه مربوط به تحویل پساب به سرمایه‌گذار به امضا رسید.
وی، تحویل پساب به مجتمع فولاد رخ را باعث حفظ منابع آب شرب منطقه و کمک به حفظ محیط زیست دانست که زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را نیز به همراه دارد.

عناوین برگزیده