تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۶۲۵۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تندیس زرین و گواهی نامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان به سیمان فارس رسید

می متالز - تندیس زرین و گواهی نامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان استان فارس در نهمین دوره به شرکت سیمان فارس از جمله شرکت های تابعه شستا و سیتا رسید.
تندیس زرین و گواهی نامه درجه یک رعایت حقوق مصرف کنندگان به سیمان فارس رسید

به گزارش می متالز، بمناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی جلسه‌ای تندیس زرین این دوره مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۸ پس از اتمام ارزیابی توسط تیم های داوری به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بدون برگزاری همایش و با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در محل شرکت به علیرضا بستانیان مدیر عامل شرکت سیمان فارس اهدا شد.

شاخص‌های اصلی ارزیابی در حوزه‌های کیفیت، قیمت و جلب نظر مشتری است که شرکت سیمان فارس با توجه به آنها و رعایت استانداردها و گواهی‌نامه‌ها و همچنین ایزوهای ملی و بین المللی با شناخت نیازهای مصرف کنندگان و بازرسی و رصد داوران و کارشناسان سازمان مربوطه مفتخر به دریافت گواهی نامه درجه یک و تندیس زرین دوره نهم شده است.

در این جلسه نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به قدمت و جایگاه شرکت سیمان فارس در صنعت استان این جایزه را دستاورد مدیریت لایق و تلاش موثر کارکنان شرکت دانسته و تداوم این نیک نامی را برای مجموعه آرزو کردند.

علیرضا بستانیان، مدیر عامل شرکت سیمان فارس نیز ضمن تشکر و قدردانی از تمام پرسنل و همکاران خود در شرکت سیمان بابت تلاش‌ها و همکاری‌های بسیار خوب بین واحدهای مختلف دریافت این جایزه را مرهون زحمات و مساعی تک تک کارکنان شرکت دانسته و دریافت این جایزه را حاصل یک تلاش گروهی برشمرد که تمام پرسنل در آن سهیم هستند.

منبع: شما نیوز
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده