تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۶۲۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفته گذشته رخ داد:

دادوستد فولاد، قیر و پلیمر در صدر معاملات

می متالز - در هفته منتهی به ۳۰بهمن‌ماه، ۷۱۸ هزار و ۹۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت که سه محصول فولاد با ۳۷۷هزار تن، قیر با ۹۱هزار تن و مواد پلیمری با ۸۵ هزار تن معامله در صدر معاملات بورس کالا قرار گرفتند.
دادوستد فولاد، قیر و پلیمر در صدر معاملات

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به ۳۰بهمن‌ماه، ۷۱۸ هزار و ۹۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت که سه محصول فولاد با ۳۷۷هزار تن، قیر با ۹۱هزار تن و مواد پلیمری با ۸۵ هزار تن معامله در صدر معاملات بورس کالا قرار گرفتند.

بر این اساس، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۹۶ هزار و ۷۸۲ تن انواع کالا به ارزش ۶۶ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۷۷ هزار و ۷۴ تن فولاد، ۹هزار و ۲۰۰ تن مس، ۷هزار و ۲۸۰تن آلومینیوم، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۰ تن سرب، ۳ هزار تن روی و ۲۴ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۱۵ هزار و ۴۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۷ هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۶۴ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۱ هزار و ۵۹۷ تن قیر، ۸۵ هزار و ۳۳۴ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار و ۳۳ تن مواد شیمیایی، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳ هزار و ۷۹۵ تن روغن پایه، ۳۰ تن آرگون، ۳۵۰ تن عایق رطوبتی و ۶ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۸۸۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

عناوین برگزیده