تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۶۲۵۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفته گذشته در بورس کالا ثبت شد:

افزایش ۷۵ درصدی ارزش معاملات آتی در بورس کالا

می متالز - در جریان معاملات هفته پایانی بهمن‌ماه ۱۳۹۹ معامله‌گران تعداد ۱۱۰هزار و ۱۳۳قرارداد را به ارزشی بیش از ۱۸۳۳میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال منعقد کردند.
افزایش ۷۵ درصدی ارزش معاملات آتی در بورس کالا

به گزارش می متالز، در جریان معاملات هفته پایانی بهمن‌ماه ۱۳۹۹ معامله‌گران تعداد ۱۱۰هزار و ۱۳۳قرارداد را به ارزشی بیش از ۱۸۳۳میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال منعقد کردند. با ثبت این آمار، حجم و ارزش معاملات نسبت به هفته پیش از آن به ترتیب با نزدیک به ۵۵ و ۷۵ درصد افزایش همراه شد.

در این هفته انعقاد ۱۰۷ هزار و ۳۶ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اسفند سال جاری و اردیبهشت و تیر ماه سال آینده به ارزشی بیش از ۱۴۵۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال در حالی به ثبت رسید که دارایی زعفران نگین با این حجم و ارزش معاملاتی در صدر معاملات هفتگی ایستاد.

در دو سررسید اسفندماه سال جاری و اردیبهشت ماه سال آینده نیز تعداد ۳۸۵ قرارداد آتی زعفران پوشال به ارزشی حدود ۳.۳ میلیارد ریال منعقد شد.

همچنین تعداد ۲۶۱۱ قرارداد آتی پسته به ارزشی بیش از ۳۶۶میلیارد و ۲۲۶میلیون ریال در سه سررسید بهمن‌ماه سال جاری و فروردین و خرداد ماه ۱۴۰۰ منعقد شد.

معامله‌گران در دو سررسید بهمن ماه سال گذشته و خرداد سال آینده در مجموع ۱۰۱قرارداد آتی زیره سبز را نیز منعقد کردند و ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریالی را به ثبت رساندند.

عناوین برگزیده