تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۶۲۵۸۲
سرویس خبر : انرژی
عباسی:

سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها صد برابر حد مجاز دی اکسید گوگرد تولید می‌کند

می متالز - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سوخت تحویلی به برخی نیروگاه‌ها حاوی بیش از صد برابر حد مجاز و استاندارد دی اکسید گوگرد بوده که منجر به آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود.
سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها صد برابر حد مجاز دی اکسید گوگرد تولید می‌کند

علیرضا عباسی

به گزارش می متالز، علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص اجرای قانون هوای پاک، گفت: در تیرماه سال ۱۳۹۶ قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق ماده ۱۸ قانون هوای پاک وزارت نفت مکلف است حداکثر ۳ سال پس از لازم الاجرا شدن این قانون، سوخت تولیدی کشور از جمله بنزین، نفت گاز، نفت کوره و نفت سفید را مطابق با استاندارد ملی مصوب، عرضه کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از گذشته 3 سال از تصویب قانون هوای پاک وزارت نفت سوخت با استاندارد ملی مصوب را تولید و توزیع نکرده است، عنوان کرد: سوخت تحویلی به برخی نیروگاه‌ها حاوی بیش از صد برابر حد مجاز و استاندارد دی اکسید گوگرد بوده که منجر به آلودگی‌های زیست محیطی عدیده‌ای می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل عدم اجرای ماده ۱۸ قانون هوای پاک در خصوص توزیع سوخت استاندارد مصوب، از وزیر نفت در کمیسیون مربوطه سوال مطرح می‌شود.

عناوین برگزیده