تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۴۴۱
کد خبر: ۱۶۳۱۷۷
سرویس خبر : انرژی
دشتی اردکانی در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی چادرملو؛

مردم اردکان در معادن سهمی ندارند/ تحصیل دانش‌آموزان در کانکس زیبنده این حوزه انتخابیه نیست

می متالز - نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: مردم این حوزه در معادن سهمی ندارند و انشاءالله در این رابطه شاهد مساعدت مدیریت مجتمع چادرملو و با هماهنگی مسئولان امر باشیم.
مردم اردکان در معادن سهمی ندارند/ تحصیل دانش‌آموزان در کانکس زیبنده این حوزه انتخابیه نیست

محمدرضا دشتی اردکانی

به گزارش می متالز، محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس در آیین افتتاح رسمی نیروگاه خورشیدی چادرملو مزین به نام دانشمند برجسته شهید دکتر محسن فخری‌زاده و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه انتخابیه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سفر مقام عالی وزارت صمت به استان یزد و بررسی مسائل این حوزه یکی از اولین مطالبات ما از وی بود که محقق شد.

وی با بیان اینکه بعضی از صنایع به تعهدات اجتماعی خود عمل نمی‌کنند، افزود: مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو طی سال جاری به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده  و در طرح درختکاری و فضای سبز که شاید در کشور بی سابقه باشد به یاد 220 هزار شهید کشورمان نهال غرس کرد.

دشتی اردکانی در تشریح یکی از مصادیق عدم عمل صنایع به تعهدات اجتماعی خود در قبال این شهرستان اظهار کرد: 148 مدرسه در اردکان دایر است که 70 مدرسه نیاز به نوسازی و بازسازی دارد و در سال تحصیلی جاری، بخشی از کلاس‌های دانش آموزان در 7 مدرسه یا در نمازخانه و کانکس در حال برگزاری است.

نماینده مردم اردکان ضمن ابراز تأسف از این موضوع تاکید کرد: واقعا زیبنده نیست که دانش آموزان ما در اردکان در کانکس درس بخوانند.

وی با اشاره به اینکه مردم اردکان در معادن سهمی ندارند، تصریح کرد: نسبت به چادرملو و معدن 19 دی که در حوزه استحفاظی اردکان قرار دارد، لازم است تا مردم شهرستان نیز در آن سهمی داشته باشند که انشاءالله در این رابطه شاهد مساعدت مدیریت مجتمع چادرملو و با هماهنگی مسئولان امر باشیم.

عناوین برگزیده