تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۴۲
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۰۰۱۱۴
سرویس خبر : انرژی
مدیر کل اقتصادی وزارت اطلاعات:

امنیت پایدار با توسعه سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی محقق می‌شود/ انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی نمونه موفق اراده و همت ایرانی است

‌می‌متالز - مدیر کل اقتصادی وزارت اطلاعات با تاکید بر اهمیت تولید و رشد صنعت در کشور، ایجاد فرصت برای بخش خصوصی را موثر در پیش‌برد شرایط اقتصادی کشور دانست.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل اقتصادی وزارت اطلاعات در جلسه‌ای که با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت، مدیرعامل سازمان صنایع صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و روسای و دبیران خانه‌های صمت استان‌های کشور شد، گفت: با استناد به گزارشات بین‌المللی، جایگاه کشور در حوزه‌های مختلف، صنعتی اقتصادی، علمی و نظامی پیشرفت خوبی داشته است.

وی گفت: خوشبختانه ایران در حوزه‌های مختلف تولید و صادرات در رتبه‌های برتر جهانی قرار دارد و این موفقیت به همت والای فعالان اقتصادی و مدیریت خوب مسئولان است و کسب این جایگاه‌ها و دستاورد‌ها در شرایط تحمیل تحریم علیه کشور اتفاق افتاده است.

مدیر کل اقتصادی وزارت اطلاعات انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی را نمونه‌ای از موفقیت، اراده و همت ایرانی در حوزه توسعه و رشد اقتصادی دانست و افزود: رشد و توسعه صنعت، امنیت اقتصادی و اشتغالزایی از جمله شرایط ایجاد و استمرار امنیت پایدار در کشور هستند و این اتفاق همت فعالان اقتصادی را می‌طلبد.

وی بخش تولید و خصوصی سازی را از جمله موضوعات مورد تاکید در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم کشور در بخش تولید و صنعت حرکتی رو به جلو داشته باشد باید به بهش خصوصی فرصت و اهمیت بدهیم.

مدیر کل اقتصادی وزارت اطلاعات توجه به حوزه تولید و معرفی آن به عنوان سرلوحه کشور برای چند سالی متوالی توسط مقام معظم رهبری را نشانه اهمیت این حوزه دانست و با تاکید بر حمایت‌های مالی و معنوی از تولیدکنندگان و صنعتگران، تصریح کرد: اتفاقاتی خوبی در این بخش افتاده است و رویکرد ما در وزارت اطلاعات، حمایت از تولید و صنعت است و با توجه به شرایط موجود، امیدواریم به زودی شاهد دستاورد‌های بیشتری در حوزه اقتصادی کشور باشیم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت(شاتا)

عناوین برگزیده