تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۰۰۲۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان مطرح کرد:

مفتخریم که به خانواده فولاد مبارکه ملحق شده ایم/ «آتیه فولاد نقش جهان» تابع دستورالعمل‌های فولاد مبارکه است

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: شرکت آتیه فولاد نقش جهان همواره همراه و تابع دستورالعمل‌های شرکت فولاد مبارکه بوده است.

به گزارش می‌متالز، حسین کفعمی، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این شرکت اظهار داشت: هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با کادر مجرب و دوازده شرکت توزیع ورق فولادی در کشور به ویژه در استان‌های کم برخوردار به فروش و خدمات فولاد می‌پردازد.

وی افزود: در ابعاد مختلف نظارت بر عملکرد کارکنان این هلدینگ مطابق با استراتژی شرکت فولاد مبارکه است.

کفعمی با اشاره به شرکت‌های تولیدی در هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان تصریح کرد: در این بخش پنج شرکت فولاد تازار چهارمحال، آتیه لوله پارتاک، توکارنگ فولاد سپاهان، سنگ و فولاد هرمزگان و آتیه فولاد سنگان به تولید مشغول هستند.

وی به ثبت شرکتی در کشور عمان برای تسهیلگری در امور صادرات و واردات در زمینه فولاد هم اشاره کرد و گفت: هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در زمینه تامین مواد اولیه فولاد مبارکه اقدامات انجام داده و امیدوار است نقش پررنگ تری در این زمینه داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با اشاره به سهامداری فولاد مبارکه از این مجموعه تصریح کرد: بالغ بر ۳۱ درصد سهام هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان متعلق به فولاد مبارکه است و مفتخریم که به خانواده شرکت فولاد مبارکه ملحق شده ایم.

کفعمی با اشاره به تولید سرباره در شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان یک طرح دانش بنیان در زمینه استفاده از این این سرباره دارد که اگر با موافقت، تایید و همکاری شرکت فولاد مبارکه به دنبال داشته باشد؛ می‌تواند منجر به فرآوری کنسانتره شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد سهام شرکت تاراز چهارمحال و بختیاری متعلق به شرکت آتیه فولاد نقش جهان است، گفت: شرکت تاراز چهارمحال و بختیاری یکی از افتخارات هلدینگ آتیه نقش جهان، شرکت فولاد مبارکه و کشور محسوب می‌شود و باکیفیت‌ترین ورق‌های گالوانیزه را تولید می‌کند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به ظرفیت اسمی تولید ۲۴۰ هزار تن در شرکت تاراز چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت: در سال جاری، با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اقدام کارشناسی شده، توسعه کارخانه تاراز چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تجهیزات فاز اول آن وارد کارخانه شده است.

وی با اشاره به تامین ورق فول هارد در فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امیدواریم با حمایت شرکت فولاد مبارکه ورق گرم و ورق سرد و فول هارد تامین شود تا تولید افزایش یابد.

گفتنی است صبح امروز مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه ایرج ترابی، معاون نیروی انسانی، حامدحسین، ولی بیگ، معاون اقتصادی و مالی و هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی این شرکت از هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان بازدید کردند.

منبع: ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده