تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۰۰۳۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل باشگاه سپاهان در آیین رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان:

شهید غازی قهرمان بود و برای همیشه قهرمان ماند/ رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان و لباس و کیت جدید تیم سپاهان

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه سپاهان در آیین رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان و لباس و کیت جدید تیم سپاهان گفت: شهید غازی قهرمان بود و برای همیشه قهرمان ماند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت در آیین رونمایی از سردیس «سردار حسن غازی»، کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان، بنیانگذار و فرمانده توپخانه ۱۵ خرداد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و از معماران سامانه موشکی کشور در سپاه پاسدارن، اظهار داشت: این برنامه با تبرک نام سردار شهید غازی و با کاشت نهالی توسط تیم سپاهان و رونمایی از لباس و کیت جدید تیم سپاهان برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر از تمام حضار تصریح کرد: علی رغم تمایل، به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از حضور فیزیکی ۶۰ نفر از هم بازی‌های شهید غازی محروم ماندیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تاریخ هر کشور به واقع هویت آن است. موجودیت، بالندگی و شخصیت یک ملت با تاریخ آن ترسیم می‌شود و قهرمانان ملی شناسنامه افتخار و نماد برجستگی و فرهیختگی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: همه کشور‌ها به قهرمانان ملی خود افتخار می‌کنند چراکه قهرمانان ملی در گستره‌های علمی، ورزشی، دفاع از استقلال و آزادی کشورشان سهیم هستند.

تاریخ ۷۰ ساله باشگاه سپاهان مملو از افتخارات است

ساکت با دعوت از حضار برای دست فشانی به افتخار نماد‌های هویتی کشور نظیر میرزاکوچک خان، ستارخان، شهید مدرس و شهدای سلامت و دفاع مقدس و امنیت ادامه داد: تاریخ ۷۰ ساله باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مملو از افتخارات، اخلاق مداری، غیرت و تلاش است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۳ تیم ورزشی آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف در باشگاه سپاهان به فعالیت مشغولند و نمادی از افتخار، اخلاق، تلاش و شایستگی هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان داشت: قهرمانان فارغ از غوغای فریبنده فضای مجازی هویت خویش را در گستره‌های علمی، اخلاقی، فرهنگی، جهادی و امنیت تعریف می‌کنند.

سردیس یاوری و حریری در حال ساخت است

وی اضافه کرد: سردیس‌های «محمود حریری» و «محمود یاوری» هم در حال ساخت است که بعد از ماه مبارک رمضان در باشگاه نقش جهان رونمایی می‌شود تا برای همیشه به یادگار بماند.

حمایت والدین شهید غازی از تیم سپاهان به یادگار ماند

ساکت بر برگزاری مراسم تکریم شهید غازی صحه گذاشت و گفت: شهید غازی یادگار زمین خاکی‌های پاقلعه و خیابان ملک است و معروف است که منزل این شهید بزرگوار اردوی تیم سپاهان قبل و بعد از مسابقات بوده است و پدر و مادر این شهید عزیز همواره از اعضای تیم حمایت معنوی می‌کردند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضار و خانواده و هم رزمان این شهید بزرگوار تاکید کرد: شهید غازی قهرمان بود و برای همیشه قهرمان ماند.

منبع: ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده