تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۰۰۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتخاب «ملت» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بیمه‌گر

‌می‌متالز - شرایط ارائه شده بیمه ملت در بیمه‌های درمان، سبب شد که دانشگاه آزاد اسلامی؛ بیمه ملت را به عنوان بیمه‌گر خود در ارائه انواع خدمات بیمه‌ای در این حوزه انتخاب کند.

به گزارش می‌متالز، مدیر بیمه‌های درمان بیمه ملت گفت: بیمه ملت اولین بیمه‌گر الکترونیک صنعت بیمه است که بزرگترین شبکه خسارت خودرویی در صنعت بیمه را دارد و به لحاظ سرمایه ثبت شده در صنعت بیمه، بزرگترین بیمه بخش خصوصی است. همچنین دارای بالاترین سطح توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه با نسبت توانگری بالای ۲۰۰ درصد طی ۹ سال متوالی است که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است و نکته مهم در فعالیت این شرکت هسته نرم‌افزار بیمه‌گری اختصاصی است که توانایی بالای فناوری اطلاعات در این شرکت را نمایان می‌سازد.

همتی با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور اطلاع‌رسانی به این قشر محترم فرهنگی، در خصوص ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد، مسعود همتی گفت: این قرارداد یکی از قرارداد‌های بزرگ بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور محسوب می‌شود و بیمه ملت با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های متعدد با سابقه ارائه عملیات مطلوب بیمه‌گری در این حوزه، می‌کوشد تا خدمت‌رسانی به این قشر فرهنگی را به نحو مطلوب به انجام رساند.

گفتنی است، بالغ بر ۱۴۰۰ واحد آموزشی در کل کشور از خدمات بیمه ملت بهره می‌برند و این قرارداد یکی از بزرگترین پورتفو‌های تجمیعی صنعت بیمه خواهد بود.

توانایی‌های بیمه ملت

در خصوص بیمه ملت و توانایی‌های آن با توجه به پراکندگی مراکز و واحد‌های دانشگاه عملاً کار بزرگی به بیمه ملت محول شده است، گفت: بیمه ملت اولین بیمه‌گر الکترونیک صنعت بیمه است که بزرگترین شبکه خسارت خودرویی در صنعت بیمه را دارد و به لحاظ سرمایه ثبت شده در صنعت بیمه، بزرگترین بیمه بخش خصوصی است. همچنین دارای بالاترین سطح توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه با نسبت توانگری بالای ۲۰۰ درصد طی ۹ سال متوالی است که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است و نکته مهم در فعالیت این شرکت هسته نرم‌افزار بیمه‌گری اختصاصی است که توانایی بالای فناوری اطلاعات در این شرکت را نمایان می‌سازد.

همتی همچنین گفت: بیمه ملت ارائه‌دهنده محصولات نوین و منحصربه‌‎فردی از جمله کارت اعتباری خرید اقساطی و طرح‌های متنوع در حوزه بیمه‌های زندگی به بیمه‌گزاران خود بوده و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه‌گزاران از طریق راه‌اندازی اینترنت‌بیمه، تلفن‌بیمه و اپلیکیشن بیمه ملت خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرکت‌های دریافت کننده خدمات بیمه ملت

مدیر بیمه‌های درمان بیمه ملت در ارتباط با شرکت‌هایی که تاکنون از سوی بیمه ملت خدمات بیمه‌ای خود را تامین کرده‌اند و بیمه ملت با آنان قرارداد منعقد کرده است بیان داشت: بیمه ملت توانسته در طول دوران فعالیت خود با انعقاد قرارداد‌های بزرگ در صنایع مختلف، نقش مهمی در پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا در کشور داشته باشد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده