تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۰۱۱۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس اعلام کرد:

تقدیر از توجه وزیر صمت در توسعه صنعتی اردبیل/ معرفی یک شرکت بزرگ برای احیای مسوولیت‌های اجتماعی در اردبیل/آمادگی مجلس شورای برای تصویب قوانین حامی تولید

‌می‌متالز - رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، از توجه و تاکیدات وزیر صمت به توسعه صنعتی در استان اردبیل تقدیر کرد.

به گزارش می‌متالز، صدیف بدری با تاکید بر این مطلب، افزود: اقدامات دولت در سه سال اخیر سبب برداشتن گام‌های مثبت در حوزه صنعت این استان شده است.

وی همچنین از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل و بازدید و افتتاح واحد‌های تولیدی تقدیر و تشکر کرد.



معرفی یک شرکت بزرگ برای احیای مسوولیت‌های اجتماعی در اردبیل بر اساس برنامه جهادی وزیر صمت

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: قرار است در راستای برنامه جهادی گونه وزیر صمت برای ورود شرکت‌های بزرگ به عرصه مسوولیت‌های اجتماعی، یک شرکت برای انجام این برنامه در اردبیل هم معرفی گردد.

بدری با اشاره به موقعیت استراتژیک استان اردبیل افزود: داشتن مرز مشترک با کشور آذربایجان موقعیت مناسبی را برای توسعه صادرات از طریق این استان فراهم آورده است.

وی همچنین خواست تا سرمایه گذاری صنعتی در این استان بیشتر شود.



شاهد بارقه‌های امید و تلاش در وزارت صمت هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از زمان ورود رزم‌حسینی به وزارت صمت، گفت: بارقه‌های امید را در این وزارتخانه شاهد هستیم.

بدری همچنین بر اعطای مشوق‌های صادراتی و ارائه وام‌ها و تسهیلات برای واحد‌های خسارت دیده از کرونا تأکید کرد.



آمادگی مجلس شورای برای تصویب قوانین حامی تولید

وی همچنین بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند که هر جا لازم باشد قوانین لازم را در حمایت از تولید تصویب نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سربازان و سرداران این جنگ هستند و اگر یک صنعتگر یک بیکار را نجات دهد اجرش از جهاد در جبهه نظامی بیشتر است.

گفتنی است که علیرضا رزم حسینی «وزیر صمت» در تداوم سفر‌های کاری خود روز یکشنبه به اردبیل سفر کرده بود.



تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اردبیل

شایان ذکرست که در همایشی از صادرکنندگان نمونه استان اردبیل با حضور مهدی صادقی نیارکی «معاون امور صنایع وزارت صمت»، علی رسولیان «معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران استان اردبیل و فعالان اقتصادی تقدیر به عمل آمد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده