تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۰۱۶۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

۱۲۰۰ میلیارد ریال برای سازمان‌های قضایی آذربایجان‌غربی اختصاص یافت

می متالز - حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی شامگاه پنجشنبه در مصاحبه خبری پایانی سفر به آذربایجان غربی اظهار داشت: در این استان مسائل مختلفی اعم از بحث واحدهای تولیدی، پرونده‌های قضایی مطرح بود که باید مورد توجه بخش‌های مختلف قوه اجرایی و قضاییه کشور قرار می‌گرفت.

به گزارش می‌متالز، وی بیان کرد: مجتمع فولاد ارومیه چند سالی است که به صورت راکد و غیر فعال مانده بود و ما پیش بینی کردیم تا ٢ ماه آینده تمام پرونده‌های اداری آن برطرف خواهد شد و البته بانک‌ها نیز موظف هستند اقدامات لازم را در جهت روی کار آمدن واحد‌های راکد و نیمه متوقف به کار بگیرند.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید بازارچه‌های مرزی و کارت‌های الکترونیکی مورد ساماندهی و بازنگری قرار بگیرند، گفت: مساله مرز و مرزنشینی و استفاده از ظرفیت آن یک وظیفه مهم است و باید بازارچه‌های مرزی ساماندهی بشوند تا فضای این بازارچه‌ها به فساد آلوده نشود.

رییسی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها و پرونده‌های مطرح آذربایجان غربی از جمله معادن طلا مورد ارزیابی و بررسی کارشناسان قوه قضاییه قرار گرفته است و نتیجه نهایی آن نیز به حضور مردم اعلام خواهد شد.

وی مساله اشتغال زندانیان را یکی از فاکتور‌های کاهش جرایم دانست و ادامه داد: ایجاد شغل در فضای زندان می‌تواند در کاهش جرایم در سطح جامعه تاثیرگذار باشد.

وی گفت: بیش از ١٠ تیم امروز با مردم در ارتباط بودند تا پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم عزیز آذربایجان غربی باشند.

منبع: نصیر نیوز

عناوین برگزیده