تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۵۴
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۰۱۷۹۸
سرویس خبر : اجتماعی

کمانداران طلایی پوش صاحب آکادمی می‌شوند

می متالز - کماندار تیم سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نگاه خوبی به تمامی رشته‌های ورزشی دارد.

به گزارش می‌متالز، امیر پیرعلی کماندار تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص افتخارتش گفت: در طول ۸ سال گذشته که در رشته تیراندازی با کمان فعالیت می‌کنم، مقام‌های مختلفی در مسابقات کشوری کسب کرده‌ام و چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک حضور داشتم و مقام چهارم آسیا را کسب کردم.

وی افزود: در سال ۹۷ با تشکیل تیم تیراندازی با کمان سپاهان به عضویت این تیم درآمدم و در همان سال به همراه تیم سپاهان مقام سوم کشور را کسب کردیم.

کماندار تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت این باشگاه گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای به معنای واقعی است و در تیم تیراندازی با کمان از ورزشکاران بومی استفاده می‌کند، امیدوارم در سال‌های آینده با کسب تجربه بیشتر کمانداران سپاهان و تقویت این تیم، شاهد قهرمانی سپاهان در کشور باشیم.

پیرعلی گفت: تیمداری سپاهان در رشته تیروکمان باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران این رشته در اصفهان شده است. با بازگشت آقای ساکت، برنامه‌های باشگاه با انسجام و نظم بهتری در حال اجرا است و درباره تیر و کمان هم قول‌های خوبی داده شده و قرار است آکادمی تیر و کمان سپاهان راه اندازی شود تا دیگر دغدغه محل تمرین را نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: باشگاه سپاهان نگاه خوبی به تمامی رشته‌های ورزشی دارد و امیدواریم این نگاه ویژه‌تر شود و حمایت‌ها از رشته‌های مدال‌آور در مسابقات لیگ و رقابت‌های آسیایی بیشتر شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده