تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۰۱۸۱۲
سرویس خبر : اجتماعی
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

وضعیت‌مان در جدول اصلا خوب نیست

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: سعی کردیم استراتژی جدیدی به بازیکنان القا کنیم و امیدوارم که این اتفاق ادامه‌دار باشد چراکه وضعیت ما در جدول اصلا خوب نیست و نباید با این پیروزی از خود بی خود شویم.

به گزارش می‌متالز، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال پدیده خراسان در جام حذفی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در جام حذفی حاکم است؛ تمرکز ما در مرحله ابتدایی بر روی عدم دریافت گل بود. با توجه به اینکه در جام حذفی یک تیم باید اوت شود مجبور به انجام یک بازی بدون ریسک بودیم. خداراشکر بازیکنانم بازی را خیلی خوب آغاز کردند و ابتدای بازی رو یک حرکت خوب به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: در ادامه بازی نیز توانایی رسیدن به گل‌های بیشتر را داشتیم، اما با توجه به فشار تیم پدیده، مجبور به دفاع منظم شدیم. بازیکنان با دوندگی و تمرکز خیلی خوب از سد این تیم بسیار خوب عبور کنند. از همه بازیکنان که با جان و دل برای تیم بازی کردند، تشکر می‌کنم و این پیروزی برابر پدیده را که پس از چند سال موفق به شکست آن‌ها شدیم به هواداران تقدیم کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص همدلی ایجاد شده پس از حضور او در این تیم گفت: ما باید بدانیم که بهترین تاکتیک برای یک تیم، همدلی و اتحاد تیمی است. هرچه مسائل فنی، تاکتیک، بدن‌سازی و ... را بخواهید لحاظ کنید، همدلی و اتحاد مهم‌تر است. همیشه در هر تیمی که حضور دارم به بازیکنانم می‌گویم که اگر همدل باشیم، می‌توانیم موفق باشیم.

وی درباره اینکه چه تغییراتی باعث تفاوت عملکرد این تیم نسبت به نیم فصل اول شده است، عنوان کرد: سعی کردیم نظم و انضباطی میان بازیکنان ایجاد کنیم و روحیه بازیکنان را بالا ببریم. فرم تمرینات کمی تغییر کرده است. سعی کردیم استراتژی جدیدی به بازیکنان القا کنیم و امیدوارم که این اتفاق ادامه‌دار باشد چراکه وضعیت ما در جدول اصلا خوب نیست و نباید با این پیروزی از خود بی خود شویم. باید از این به بعد تمرکز خوبی بر روی بازی‌های لیگ داشته باشیم چراکه بازی‌های سختی روبروی ما است و کار بسیار دشواری داریم.

حسینی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای تداوم روند موفق تیم دارید گفت: برنامه ما تمرینات دشوار است. به بازیکنانم گفته‌ام که پس از توکل به خدا باید یک تیم متحد باشیم تا با تمرینات خوب کیفیت کارمان را ارتقا دهیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده