تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۵۵۳
کد خبر: ۲۰۱۸۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در نشست سرمایه گذار با فرماندار نهبندان مطرح شد:

سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی در حوزه فرآوری سرب و روی نهبندان

‌می‌متالز - بیکی گفت: میزان سرمایه گذاری پروژه راه اندازی کارخانه فلوتاسیون سرب و روی نهبندان ۵٠ میلیارد تومان با ظرفیت ٣٠٠ هزار تن در سال و میزان اشتغال ۵٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم هست.

به گزارش می‌متالز، سرمایه گذار بخش خصوصی جهت راه اندازی کارخانه فلوتاسیون سرب و روی (۱۸ اسفند) با «مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان نهبندان در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه سرمایه گذاران در شهرستان اظهار کرد: از حضور سرمایه گذاران در شهرستان به گرمی استقبال می‌کنیم و سعی و تلاش ما بر این است تا همه شرایط و بستر‌های لازم را برای سرمایه گذاری در شهرستان را فراهم کنیم.

بیکی در این دیدار قول مساعد برای تأمین زیر ساخت‌ها و حمایت‌های اداری از پروژه راه اندازی کارخانه فلوتاسیون سرب و روی را داد و افزود: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی ضرورتی انکار ناپذیر است و تمام مدیران شهرستان مکلف به همکاری ویژه با سرمایه گذاران و کاهش بروکراسی اداری در این زمینه‌ها هستند.

بیکی عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که از هرگونه خام فروشی جلوگیری و سرمایه گذاری خوبی در شهرستان اتفاق بیفتد و ارزش افزوده انجام شود، این خود کمک شایانی برای ماندگاری جمعیت رقم می‌زند.

وی در پایان گفت: میزان سرمایه گذاری پروژه راه اندازی کارخانه فلوتاسیون سرب و روی ۵٠ میلیارد تومان با ظرفیت ٣٠٠ هزار تن در سال و میزان اشتغال ۵٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری شبستان

عناوین برگزیده