تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۰۲۴۳۱
سرویس خبر : اجتماعی
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

رتبه ما در پایان فصل دو رقمی خواهد شد

‌می‌متالز - مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها به ویژه ذوب آهن کمتر شود.

به گزارش می‌متالز، وحید محمدزاده بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی شیرین مقابل پدیده خراسان در جام حذفی گفت: بازی خوبی مقابل پدیده خراسان انجام دادیم و مستحق پیروزی نیز بودیم که خوشبختانه به دور بعدی صعود کردیم، خوشبختانه بعد از آمدن آقای مجتبی حسینی در راس کادرفنی تیم متحول شده است، امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بحران ذوب‌آهن مختص به نیم فصل اول لیگ برتر ۱۳۹۹-۱۴۰۰ نیست، تاکید کرد: تیم ذوب آهن نزدیک دو سال است که در این وضعیت قرار دارد و زیاد نباید به آن بپردازیم، هرچند نیم فصل نخست ذوب‌آهن از اشتباهات داوری متضرر شد، امیدوارم در بازی‌های آینده اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها به ویژه ذوب آهن کمتر شود.

وحید محمدزاده ادامه داد: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیکان تهران بازی داریم، هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می‌آیند و ما با تمام توان برای کسب هر ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص ویروس کرونا گفت: با توجه به شرایطی که کشور ما دارد باید خودمان با همدلی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم که آمار فوتی و کرونایی در کشور کاهش یابد، همچنین در تعطیلات نوروز از سفر پرهیز کنید و مهمانی‌ها و دورهمی‌ها را قطع کنیم، از ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده کنیم تا انشاالله ریشه این ویروس کنده شود.

وی پیرامون قوانین راهنمایی و رانندگی بیان داشت: بنده حین رانندگی بسیار جریمه شدم معمولا فراموش‌می کنم کمربند ایمنی را ببندم، بعضی اوقات هم دوربین‌های بین راه تخلفات ما را ثبت می‌کنند. با این وجود خوشبختانه تا حالا تصادف نکرده ام و از این به بعد برای حفظ سلامتی همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت خواهم کرد و برای مردم ایران در آستانه سال ۱۴۰۰ آرزوی سلامتی می‌کنم.

وحید محمدزاده در پایان یک دروغ سیزده گفت و عنوان کرد: رتبه تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دو رقمی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده