تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۲۰۲۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم مبارکه در مجلس:

یکی از نقاط قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی بود

‌می‌متالز - نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین نقطه قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی و مبارزه مثال‌زدنی کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا بود.

به گزارش می‌متالز، پروین صالحی درباره مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت کشور در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: معتقدم نقطه ضعف اصلی کشور مشکلات اقتصادی بود که متأسفانه برنامه منسجم اقتصادی نداشتیم به خصوص از اواسط سال که مردم به بازار بورس اعتماد کردند و بدون اینکه آموزش کافی در این باره دیده باشند سرمایه‌های خود را در این بازار گذاشتند که موجب زیان اقتصادی به بخشی از مردم شد و خاطره‌ای ناگوار را از این سال بر جا گذاشت.

وی افزود: با تمهیداتی که کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد می‌اندیشند امیدواریم در سال جدید شاهد چنین مشکلاتی به خصوص در بازار بورس نباشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مهم‌ترین نقطه قوت کشور تلاش در عرصه تولید و کارآفرینی بود که پیشرفت‌های خوبی را در بخش کشاورزی، صنعت و پتروشیمی شاهد بودیم. در استان اصفهان نیز مسوولان برای رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات برای کارآفرینان تلاش زیادی کردند که هرچند به موفقیت صد درصدی منجر نشد، اما همین جنبشی که برای دستگیری از کارآفرینان و بخش تولید به وجود آمده بود نقطه قوت و امید بزرگی بود که امیدواریم تداوم یابد.

صالحی با بیان اینکه تلاش مضاعف و ستودنی کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران با وجود تحریم‌ها یکی دیگر از نقاط قوت کشور در سال ۱۳۹۹ بود، تصریح کرد: با وجودی که در کشور و حتی جهان آمادگی لازم برای مواجهه با چنین ویروسی وجود نداشت، اما کادر درمانی کشور با تلاش مثال‌زدنی و خلاقیت‌های زیادی که به منصه ظهور گذاشتند توانستند بیماران زیادی را درمان و ویروس کرونا را تا حد زیادی مهار کنند که حتی از بسیاری از کشور‌ها نیز بهتر عمل کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده