تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۲۰۲۹۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

ھمزمان با نوروز شرکت ورق خودرو چھارمحال و بختیاری با رشد ۶ درصدی تولید یکبار دیگر درخشید

‌می‌متالز - با ھمت وتلاش شبانه ر‌وزی پرسنل سخت کوش و متعھد شرکت ورق خودرو چھارمحال و بختیاری در سال جھش تولید، میزان تولید در این شرکت به رشد چشمگیر ۶ درصد رسید.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چھارمحال و بختیاری کسب رکورد ۲۵۰ ھزارتن تولید انواع محصولات گالوانیزه در اواخرسال ۹۹ به رغم وجود موانع جدی در حوزه فروش و صادرات را نشان از عزم فولاد مردان این شرکت در ایفای نقش آرمانی خود در مقابله با شرایط دشوار تحمیلی از سوی دشمنان این مرز و بوم دانست وبدینوسیله از اراده راسخ کلیه کارکنان خدوم مجموعه ورق خودرو چھارمحال و بختیاری در دستیابی به اھداف کلان این مجموعه قدردانی نمود.
وحید میرزایی افزود: امید آن داریم تا با تدابیراندیشیده شده در مجموعه مدیریت کلان شرکت و نیز اجرای دقیق آن در واحدھای ستادی و بھره برداری، در سال جدید بتوانیم به ظرفیت اسمی شرکت دست یافته وبا اندیشه رشد شکل گرفته در این مجموعه به آنچه که لیاقت مردمان پاک زیست استان است دست یابیم.
شایان ذکر است از حدود رکورد ۲۵۰ ھزارتن تولیدات این شرکت در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۰۹ ھزارتن به تولید محصولات گالوانیزه خودرویی اختصاص دارد که رشد تولید محصولات گالوانیزه خودرویی رقمی در حدود ۲۳۶ درصد را نسبت به سال ۱۳۹۸ نشان می‌دھد.

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده