تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۵
بازدید: ۸۱۳
کد خبر: ۲۰۲۹۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

تحقق جهش تولید در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

‌می‌متالز - طی مصاحبه‌ای با مهندس «شهرام خطیبی» معاون فنی و بهره برداری گروه ملی صنعتی فولاد ایران کسب رکورد تولید سال ۹۹ را پس از ۴ سال ۴۷۲۰۴۷ تن بیان کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در ابتدا مهندس شهرام خطیبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی ۱۴۰۰ به همکاران و خانواده محترم ایشان اظهار کرد: پولادمردان کارخانجات مجموعه عظیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران با عبور از موانع تولید و شرایط بحرانی بیماری منحوس کرونا حاکم بر جامعه توانستند با عزمی راسخ موفق به کسب رکورد تولید ۴۷۲۰۴۷ تن اعم از محصولات نوردی و شمش فولادی و صنایع تبدیلی در پایان سال ۹۹ شوند، که این مهم جز با همت و تلاش و همدلی کلیه کارکنان مجموعه در تمامی رده‌ها میسر نمی‌گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: این رکورد با توجه به روند مجموع تولید در پایان ۴ سال گذشته بالاترین تناژ تولید بوده است که همکاران گرامی در سال ۹۹ جهش تولید را به معنای واقعی عملیاتی و برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت نمودند.

در پایان وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت ارشد سازمان و کلیه پرسنل محترم، از خداوند متعال روند رو به رشد مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سالی که مقام معظم رهبری مدظله به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری نموده را خواهان شدند.

شهرام خطیبی بیان داشت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و خلاقیت و تلاش دوچندان نیرو‌های متخصص و سختکوش شرکت بتوانیم افزایش تولید را در سال جدید نیز شاهد بوده و در جهت تعالی گروه ملی و توسعه کشور عزیزمان قدم برداریم.

عناوین برگزیده